اختتامیه رزمایش بزرگ جهاد تبیین در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4172895
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

اختتامیه رزمایش بزرگ جهاد تبیین در ارومیه برگزار شد

اختتامیه رزمایش بزرگ جهاد تبیین در لشکر سه حمزه ارومیه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  شهداء آذربایجان غربی برگزار شد.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی امروز 11 مهر در اختتامیه رزمایش بزرگ جهاد تبیین در سالن اجتماعات لشکر سه حمزه(ع)، گفت: اهتمام برای روشنگری و بصیرت‌افزایی یک ضرورت مهم و مسئولیت همگانی محسوب می‌شود و باید برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در این سمت و سو گام برداریم.

وی با تبریک هفته وحدت، گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس با وحدت و همدلی توانستیم در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنیم، که این روحیه باید به نسل فعلی و آتی انتقال داده شود.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه جهاد تبیین دارای پایه قرآنی است و در این راستا خداوند متعال به وسیله انبیای خود، جهاد تبیین می‌کرد، اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی تلاش می‌کنند با تغییر دادن جای حق و باطل، افکار عمومی را تغییر داده و به اهداف شوم خود دست یابند، در همین راستا یکی از مطالبات مهم رهبر انقلاب تبیین درست مسائل است.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه الهام گرفتن از شخصیت رسول اکرم(ص) برای همه انسان‌ها مایه خیر و برکت است، خاطرنشان کرد: بشریت مدیون پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

انتهای پیام
captcha