جشنواره بازی‌های بومی و محله‌ای جام وحدت در چایپاره برگزار شد
کد خبر: 4173237
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

جشنواره بازی‌های بومی و محله‌ای جام وحدت در چایپاره برگزار شد

جشنواره بازی‌های بومی و محله‌ای جام «وحدت» با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در چایپاره برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رضا اقلیمیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار رضا اقلیمیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره، امروز 13 مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران در این شهرستان، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت جشنواره بازی‌های بومی محلی در روستای اللهوردی‌کندی با حضور مسئولین ادارات شهرستان، اقشار مختلف مردم و عشایر محلی برگزار شد.

وی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه چایپاره را توجه هرچه بیشتر به احیا و ترویج ورزش‌ها و سرگرمی‌های بومی در بین جوانان شهرستان است، ادامه داد: دراین‌راستا تربیت بدنی سپاه کلاس‌های آموزشی، مربیگری، داوری و مسابقات مختلفی را در سال‌های اخیر برگزارکرده است.

اقلیمیان در پایان با تاکید بر اهمیت پرداختن به ورزش‌های بومی و محلی، اظهار کرد: با همراهی پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت امنای مساجد و فعالان فرهنگی می‌توان موفقیت‌های زیادی را در این زمینه به دست آورد.

وی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی بومی، برپایی نمایشگاه با غرفه‌های مختلف شامل کتاب و غذا و صنایع دستی محلی همچنین تجلیل از نفرات برتر بخش‌های اصلی این جشنواره بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باب وحدت و همگرایی و دوری از اهانت به بزرگان سایر مذاهب اسلامی، گفت: فرمایشان ایشان را در همه زمینه‌ها باید نصب‌العین و فصل‌الخطاب قرار دهیم، تا شاهد تفرقه و چنددستگی نباشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره افزود: ارتباط خوب و بهتر کشورهای اسلامی با همدیگر موجب عزت، سربلندی، عزت کشورهای اسلامی و بهبود جایگاه مسلمانان در عالم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha