عصاره زندگی آیت‌الله شیرازی همانند رهبران الهی بوده است
کد خبر: 4173267
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی:

عصاره زندگی آیت‌الله شیرازی همانند رهبران الهی بوده است

مرجع تقلید شیعیان ضمن تکریم یاد مرحوم آیت‌الله عبدالله شیرازی گفت: عصاره زندگی این شخصیت بارز، همانند عصاره زندگی رهبران الهی بود که این بزرگواران جانشینان بر حق آن‌ها هستند.

آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی، مرجع تقلید شیعیانبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی، مرجع تقلید شیعیان امروز، 13 مهرماه در پیام تصویری خود به مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد رحلت مرحوم آیت‌الله عبدالله شیرازی، یکی از مراجع مجاهد فارس گفت: عصاره زندگی این شخصیت بارز، همانند عصاره زندگی رهبران الهی بود که این بزرگواران جانشینان بر حق آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه برخی شاگردان آیت‌الله شیرازی از مراجعان بزرگ تقلید هستند، افزود: مرحوم آیت‌الله شیرازی، حوزه علمیه مشهد را پربارتر کردند و بحث‌های تفصیلی و غیرتفصیلی زیادی داشتند و بسیار باسواد بودند.

آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی تصریح کرد: آن عالم ربانی مدرسه امیرالمومنین را در مشهد تاسیس کردند و بعد از انقلاب در دانشگاه رضوی تدریس می‌کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مرحوم آیت‌الله شیرازی در جریان انقلاب همواره در کنار امام امت بودند، گفت: بخشی از آثار علمی آیت‌الله شیرازی نامکتوب مانده و امیدواریم بیت ایشان در این زمینه اهتمام کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha