سیاستمداران، دشمنان اتحاد کشورهای اسلامی را بشناسند
کد خبر: 4173354
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
امام جمعه نرماشیر:

سیاستمداران، دشمنان اتحاد کشورهای اسلامی را بشناسند

حجت‌الاسلام منصفی با تأکید بر اینکه سیاستمداران باید دشمنان اتحاد کشورهای اسلامی را بشناسند، گفت: اتحاد مسلمانان مانع دزدی، زورگویی و دخالت‌های آمریکا می‌شود و اگر متحد باشیم استکبار نمی‌تواند در امور داخلی کشورها دخالت کند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیربه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام جمعه نرماشیر امروز، ۱۴ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: تقوا توشه سفر آخرت و پناه‌گاهی در برابر عذاب است که دوستان خدا را از ارتکاب گناه باز می‌دارد.

وی با تبریک هفته وقف، افزود: یکی از سنت‌های مهم اسلامی که از زمان پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) مورد توجه بوده، سنت وقف است. در طول تاریخ کارهای مهمی به وسیله موقوفات انجام شده و بسیاری از مراکز علمی، درمانی و دینی و همچنین کارهای خیر اجتماعی از طریق وقف انجام شده است. همانگونه که پیامبر(ص) فرمودند وقف صدقه جاریه‌ای است که آثار آن حتی پس از مرگ نیز قطع نمی‌شود.

امام جمعه نرماشیر در خطبه دوم با تأکید بر اینکه سیاستمداران باید دشمنان اتحاد کشورهای اسلامی را بشناسند و بدانند که اتحاد مسلمانان به چه کسانی ضرر می‌زند، اظهار کرد: اتحاد مسلمانان مانع دزدی، زورگویی و دخالت‌های آمریکا می‌شود و اگر متحد باشیم استکبار نمی‌تواند در امور داخلی کشورها دخالت کند.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و بیان اینکه امنیت از ضروریات زندگی بشر است و سرزمینی که امنیت نداشته باشد بدترین سرزمین است، ادامه داد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی گویای یک واقعیت است که نعمت امنیت زمانی به یک ملت می‌رسد که دو رکن قانونمداری مردم و خدمتگزاری پلیس در کنار هم قرار گیرند.

حجت‌الاسلام منصفی در پایان با گرامیداشت روز دامپزشکی و روز روستا و عشایر، گفت: نظام جمهوری اسلامی در روستاها برای روستاییان و عشایر خدمات زیادی انجام داده است اما باید تلاش بیشتری کرد تا از مهاجرت به شهرها جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha