اجرای بیش از ۳۰ برنامه از سوی سفیران قرآنی کریمه در سوریه + فیلم
کد خبر: 4173495
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
در هفته وحدت انجام شد

اجرای بیش از ۳۰ برنامه از سوی سفیران قرآنی کریمه در سوریه + فیلم

سفیران قرآنی حرم مطهر بانوی کرامت به‌مناسبت هفته وحدت با اعزام به کشور سوریه بیش از 30 برنامه قرآنی شامل محافل حفظ، تلاوت، تواشیح، جمع‌خوانی و ابتهال‌خوانی قرآن کریم را در شهرهای دمشق، حلب و حمص کشور سوریه اجرا کردند که با استقبال بی‌نظیر جامعه قرآنی این کشور همراه بود.

سفیران قرآنیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، گروه سفیران قرآنی کریمه متشکل از حافظان و قاریان نوجوان مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت به سرپرستی استاد علم‌خواه همزمان با ایام میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر‌صادق(ع) برای اجرای برنامه‌های قرآنی در جمع شیعیان و اهل‌ سنت سوریه به این کشور اعزام شدند.

این گروه قرآنی با اجرای برنامه‌های حفظ، تلاوت، تواشیح، جمع‌خوانی، ابتهال و همچنین معرفی برنامه‌های قرآنی حرم مطهر بانوی کرامت بیش از ۳۰ برنامه در شهر‌های دمشق، حلب و حمص اجرا کرد که با استقبال بی‌نظیر جامعه قرآنی سوریه همراه بود.

همچنین این گروه قرآنی بین‌المللی در ایام اربعین حسینی بیش از ۵۰ برنامه قرآنی در اعتاب مقدس و شهر‌های مذهبی عراق اجرا کردند که مورد توجه قرار گرفت.

گروهی دیگر از سفیران قرآنی حرم مطهر بانوی کرامت نیز در ایام مبارک هفته وحدت در شهر‌های قم، تهران و کوهسار بیش از 10 برنامه قرآنی برای علاقه‌مندان به قرآن کریم و اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) اجرا کردند.

یادآور می‌شود، سفیران قرآنی کریمه اهل‌ بیت(ع) آمادگی اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی را در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در محافل قرآنی سراسر کشور دارند؛ از این‌رو علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت با شماره‌های ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰ و ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۲۸ هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام
captcha