برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
کد خبر: 4173515
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن سه‌شنبه، 11 مهر در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد.

محمود کلاهدوزان، معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان

محمود کلاهدوزان، معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور استاد عبدالرحمن امامقلی قاری ممتاز و برجسته استان در دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

وی افزود: این محفل قرآنی به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و کانون قرآن و عترت دانشجویی در سطح مسجد کوثر دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: در این محفل معنوی استاد عبدالرحمن امامقلی و فریدون رشیدی از اساتید برجسته قرآنی استان کردستان به تلاوت آیات قران کریم خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری این محفل انس با قرآن در روز سه‌شنبه، 18 مهرماه در مسجد کوثر دانشگاه از تمام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد در این برنامه معنوی حضور پرشوری  داشته باشند.

کلاهدوزان در پایان یادآور شد: در این محفل قرآنی برنامه‌های متنوع فرهنگی در کردستان برگزار می‌شود و به برگزیدگان مسابقات قرآنی و شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha