عملیات «طوفان الاقصی» صهیونیست‌ها را غافلگیر کرد
کد خبر: 4173554
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
سردار اسدی در گفت‌وگو با ایکنا:

عملیات «طوفان الاقصی» صهیونیست‌ها را غافلگیر کرد

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا و فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» موجب غافلگیری رژیم صهیونیستی و اربابانش شده، گفت: این عملیات دست صهیونیست‌ها را رو کرد و نشان داد آن‌ها درباره توانمندی‌هایشان اغراق می‌کردند.

سردار اسدی

سردار سرتیپ محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا و فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با ایکنا، درباره تفاوت عملیات «طوفان‌الاقصی» با عملیات‌های پیشین گروه مقاومت فلسطینی علیه رژیم اشغالگر قدس گفت: مهمترین تفاوتش این است که پیش از این عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطینی به این گستردگی نبود و در ابعاد کوچک و محدود انجام می‌پذیرفت و رژیم صهیونیستی هم با توانمندی‌های دفاعی و نظامی خود پاسخ سنگینی به این حملات می‌داد ولی امروز اتفاقی که افتاده اصلاً قابل قیاس با گذشته نیست و پاسخ برادران فلسطینی ما بی‌‎سابقه بوده است.

وی افزود: شرایط برای رژیم صهیونیستی آنقدر وخیم پیش می‌رود که یک‌دهم آن را هم نمی‌تواند پاسخ دهد. مقاومت فلسطین چیزی برای از دست دادن ندارد و هرچه در توان دارد برای از پا درآوردن رژیم صهیونیستی بکار گرفته و این صهیونیست‌ها هستند که برای حفظ موجودیتشان تلاش می‌کنند و دست به هر کشتار و جنایتی می‌زنند.

 معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا بیان کرد: شرایط سیاسی و اجتماعی حاکم بر رژیم صهیونیستی مساعد نیست و بعد از این حملات فشارها بر نتانیاهو افزایش پیدا خواهد کرد و پس از این همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی شخص خود نتانیاهو را مقصر می‌دانند.

سردار اسدی عملیات طوفان الاقصی را بی‌نظیر توصیف کرد که در تاریخ سابقه نداشته و همچنین تأکید کرد موفقیت‌آمیز بودن این عملیات و گروه‌های مقاومت نیازمند حمایت کشورهای اسلامی است.

وی گفت: امام خمینی(ره) کاری کردند که جرئت گروه‌های مقاومت در منطقه افزایش یافته و از سوی دیگر هیبت صهیونیست‌ها و اربابانش در منطقه و جهان شکسته شده است.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران در پایان تأکید کرد: رژیم صهیونیستی به شدت از این عملیات غافل‌گیر شده و ادعاهای دروغش هم افشا شد و امروز دست آنها راجع به گنبدهای آهنین و نفوذ اطلاعاتی‌شان رو شده و مشخص شده است که دروغ می‌گویند و واقعاً اثبات کرد که قدرتشان پوشالی است.

انتهای پیام
captcha