تجمع مردمی در مقابل سفارت فلسطین در تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 4173559
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

تجمع مردمی در مقابل سفارت فلسطین در تهران برگزار می‌شود

تجمع مردمی در واکنش به حملات بی‌سابقه محور مقاومت به سرزمین‌های اشغالی عصر امروز در مقابل سفارت فلسطین در تهران برگزار می‌شود.

عملیات طوفان الاقصی

به گزارش ایکنا، جمعی از مردم تهران و دانشجویان کشور در واکنش به عملیات شگفت‌انگیز و بی‌سابقه گروه‌های مقاومت فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی از ساعت 18:30عصر امروز، شنبه 15 مهرماه، در مقابل سفارت فلسطین در تهران تجمع می‌کنند.  

بامداد امروز گروه‌های مقاومت فلسطینی از نوار  غزه حملات راکتی گسترده‌ای را به سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند  و صدها راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور و برخی مناطق در مرکز اراضی اشغالی شلیک شد.

همزمان با عملیات زمینی، هوایی (پهپادی) و دریایی مقاومت برای هدف قرار دادن مناطق اشغالی اطراف غزه شلیک پیاپی موشک و راکت از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

محمد الضیف، فرمانده کل شاخۀ نظامی حماس با بیان اینکه آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم تصریح کرد: در حملۀ اول مواضع دشمن و فرودگاه‌ها از ۵ هزار موشک و راکت فراتر رفت. تصمیم گرفته‌ایم جنایت اشغالگران را پایان دهیم. زمانی که آنها بدون هیچگونه حساب و کتابی یاغی‌گری می‌کردند به پایان رسیده است.

تجمع مردمی در مقابل سفارت فلسطین در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha