همدان در تولید کتب دفاع مقدس سرآمد است
کد خبر: 4173647
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

همدان در تولید کتب دفاع مقدس سرآمد است

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در سال‌های اخیر تولید کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت از رشد خوبی برخوردار بوده است که استان همدان نیز به همت ناشران پر تلاش این دیار سرآمد است.

سردار عبدالرضا آزادی، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از همدان، عبدالرضا آزادی، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عصر امروز ۱۵ مهرماه، در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس، اظهار کرد: به برکت کنگره ۸ هزار شهید شاهد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس در استان فرهنگ، تمدن، جهاد، ایثار و شهادت هستیم.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ ناشر و  ۷ هزار عنوان کتاب اتفاق بسیار خوبی است که تازه‌های نشر را به ارمغان آوردند نمونه‌ای از آن غرفه ویژه‌ای از آثار مقام معظم رهبری است که این آثار به ۱۵ زبان دنیا ترجمه شده و در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده‌است.

آزادی به اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که دفاع مقدس یک گنج است، تأکید کرد: دفاع مقدس از عرصه‌هایی است که می‌توانیم ادعا کنیم این گنج را می‌شود استخراج کرد و در معرض دید نسل امروزی قرار داد، خوشبختانه در این سال‌ها تولید کتاب‌های دفاع مقدس و مقاومت از رشد خوبی برخوردار بوده است که استان همدان نیز به همت ناشران پر تلاش این دیار سرآمد است.

وی ادامه داد: افرادی همچون سردار حسام و سرکارخانم ضرابی‌زاده در این سال‌ها بسیار آثار زیادی برای شهدا و دفاع مقدس داشتند که این استان در سطح ملی توانسته خود را معرفی کند.

آزادی بیان کرد: از مردم و مسئولین استان خواستارم از نمایشگاه و این رویداد بزرگ فرهنگی بازدید کنند تا این نمایشگاه پررنگ باشد و اسباب دلگرمی کسانی که در این نمایشگاه حضور دارند را فراهم کنید تا شاهد به بار نشستن تلاش‌های خود باشند.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از کتاب «آن شش ماه» به نویسندگی محسن صیفی‌کار رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha