بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در پی عملیات «طوفان الاقصی»
کد خبر: 4173734
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در پی عملیات «طوفان الاقصی»

در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در حمایت از عملیات ظفرمندانه «طوفان الاقصی» آمده است: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن حمایت از جهاد مقدس فرزندان مقاومت در فلسطین، حمله به زنان و کودکان و تداوم ظلم اشغال‌گران صهیونیست را محکوم می‌کند و از همه مؤمنان و حق‌طلبان و ملت‌های مسلمان می‌خواهد در حمایت از حقوق ملت مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نورزند.

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از قم، دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص عملیات ظفرمندانه «طوفان الاقصی» بیانیه‌ای صادر کرد که متن پیام به این شرح است:

«بسمه تعالی

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

سلام بر فلسطین مظلوم و مقتدر، سلام بر فرزندان شجاع و غیور امت اسلامی، سلام و درود خدا بر شهدای مقاومت.

عملیات ظفرمندانه «طوفان الاقصی»، کا‌خ‌های عنکبوتی متجاوزان صهیونیست را به لرزه درآورد. جهاد مقدسی از ملتی که سال‌ها مورد هجوم و تجاوز و ظلم قرار گرفته است.

سرنوشت محتوم صهیونیسم جهانی که بر پایه ظلم و فساد بنا شده است نابودی و زوال است و این وعده قاطعانه خداوند متعال است، حامیان مستکبر و مرتجع رژیم تروریست صهیونیستی بدانند که حملات جنایت‌کارانه و کور به اماکن مسکونی و زنان و کودکان و مردم مظلوم غزه که گویای ضعف و ترس این رژیم در مقابل جبهه مقاومت است هرگز خللی در عزم راسخ مجاهدان فی سبیل الله در تحقق وعده الهی ایجاد نخواهد کرد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن حمایت از جهاد مقدس فرزندان مقاومت در فلسطین، حمله به زنان و کودکان و تداوم ظلم اشغال‌گران صهیونیست را محکوم می‌کند و از همه مؤمنان و حق‌طلبان و ملت‌های مسلمان می‌خواهد در حمایت از حقوق ملت مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نورزند.

إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

انتهای پیام
captcha