تجلیل از ۷ ناشر برگزیده دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب همدان
کد خبر: 4173847
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

تجلیل از ۷ ناشر برگزیده دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب همدان

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت استان همدان از هفت ناشر برگزیده شرکت تجلیل کرد.

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدانبه گزارش ایکنا از همدان، سردار عباس بایرامی، رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت استان همدان از هفت ناشر برگزیده شرکت‌کننده در این نمایشگاه که در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اردیبهشت سال‌ جاری حائز رتبه شدند، تجلیل کرد.

وی در این آیین تجلیل با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی دفاع مقدس خدمت بسیار حسنه‌ای است، اظهار کرد: آثار و برکات این نمایشگاه را در 11 دوره گذشته شاهد بودیم. برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها مشوق دیگر ناشران است تا آنان نیز به انتشار کتاب‌های حوزه ادبیات پایداری سوق پیدا کنند.

بایرامی اظهار کرد: انتشارات «سوره مهر» ناشر برگزیده در بخش دفاع مقدس، انتشارات «روایت فتح» ناشر موفق و قابل تقدیر در بخش دفاع مقدس، انتشارات «ستاره‌ها» ناشر موفق و قابل تقدیر در بخش دفاع مقدس، انتشارات «خط مقدم» ناشر موفق و قابل تقدیر در بخش دفاع مقدس، انتشارات «شهرستان ادیب» ناشر موفق و قابل تقدیر در بخش دفاع مقدس، مدیرعامل مجمع «ناشران دفاع مقدس» کسب عنوان عملکرد موفق و قابل تقدیر و انتشار «دارالمعارف الاسلامیه» با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل کرد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امید است در سایه الطاف و عنایات الهی، تدابیر و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در راه ترویج و تحکیم آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلام، انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت، بیش از پیش موفق باشید.

انتهای پیام
captcha