پیام مشترک مسئولان سیستان‌و‌بلوچستان در پی پیروزی‌ جریان مقاومت فلسطین
کد خبر: 4173949
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

پیام مشترک مسئولان سیستان‌و‌بلوچستان در پی پیروزی‌ جریان مقاومت فلسطین

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و استاندار در پی پیروزی‌های اخیر جریان مقاومت فلسطین در پیامی گفتند: مردم غیور فلسطینی امروز سرحال تر، بانشاط‌تر و متحد‌تر از هر زمان دیگری برای آزادی قدس شریف و برچیدن سرطان صهیونیستی از پهنه گیتی در میدان حاضرند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و استانداربه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و محمد کرمی، استاندار در پی پیروزی‌های اخیر جریان مقاومت فلسطین پیام مشترکی را صادر کردند. متن پیام بدین شرح است؛
 
«بسم الله الرحمن الرحیم»
 
وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ
 
(سوره حج آیه ۴۰)
 
طوفان اقصی، سرزمین‌های اشغالی را در می‌نوردد و صاعقه موشک‌های مقاومت بر سر اشغال‌گران فرود می‌آید و در این میان آن چیزی که بیش از همه بر جهانیان رخ می‌نمایاند، قدرت مقاومت و اراده خداوند بر پیروزی مستضعفین عالم بر مستکبران است.
 
مردم غیور فلسطینی امروز سرحال‌تر، بانشاط‌تر و متحدتر از هر زمان دیگری برای آزادی قدس شریف و برچیدن سرطان صهیونیستی از پهنه گیتی در میدان حاضرند و مسلمانان عالم فارغ از تحلیل‌های حقارت‌بار سران برخی از کشورهای اسلامی مبنی بر عادی‌سازی با شیطان، با قلوب آکنده از خشم انقلابی و چشمان امیدوار به پیروزی مقاومت فلسطین، ثمرات توکل بر خداوند و پافشاری بر مقاومت را نظاره گر هستند.
 
اینجانبان، دوشادوش مردم شیعه و اهل سنت سیستان‌وبلوچستان ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی‌های مقاومت بر دشمن صهیونیستی، رهایی قدس شریف را از چنگال مستکبران از خداوند متعال خواستاریم. بِمنّه و کرمه
 
مصطفی محامی
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام‌جمعه زاهدان
 
محمد کرمی
استاندار سیستان‌وبلوچستان
انتهای پیام
captcha