داستان رژیم صهیونیستی رو به پایان است
کد خبر: 4173957
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
سردار سلامی:

داستان رژیم صهیونیستی رو به پایان است

فرمانده سپاه پاسداران گفت: اینک داستان رژیم صهیونیستی رو به پایان است و این نمایی از پایان قتل، تجاوز و اشغال سرزمین است و هیچ‌کس نمی‌تواند به داد صهیونیست‌ها برسد و قبل از اینکه آمریکایی‌ها برسند داستان تمام شده است.

سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسدارانبه گزارش ایکنا از همدان، سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران، شب گذشته، ۱۶ مهرماه در اولین شب اجلاسیه دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان اظهار کرد: هر جامعه و قومی به‌واسطه انسان‌های بزرگ، شخصیت‌های با فضیلت و عناصر برجسته آن شناخته و توصیف می‌شود، عالمان، اندیشمندان و حکمای عالیقدر، مجاهدان راه خدا، ادیبان، فضلا، صلحا و شهیدان گویای رفعت شخصیت آن جامعه است.

وی افزود: استان همدان چه در عرصه فقاهت عالمان تاریخ‌ساز فرهنگ تشیع و چه در عرصه حکمت منطق و دانش، یکی از بیرق داران تمدن اسلام و ایران است‌. چهره‌هایی که همدان به‌واسطه آنها معرفی می‌شوند واقعا درخشان‌اند، شهدای روحانی و برجسته‌ای چون شهید مفتح تا شهیدان پرفروغ دوران دفاع مقدس ستاره‌های پرنور این سرزمین هستند که تا ابد می‌درخشند.

سلامی اظهار کرد: در قافله‌سالاری کاروان شهیدان این سرزمین نام‌های جاودانه‌ای را می‌بینیم، همچون سردار حسین همدانی که تمام طول عمر خود از جوانی تا لحظه‌ای که خدا را ملاقات کرد از میدان جهاد فاصله نگرفت. این انسان وارسته، صاحب تقوای الهی و مردمی و سردار نام‌آور آخرین لحظه‌ای که او را دیدم با هم جلسه‌ای داشتیم که سردار شهید سلیمانی وارد اتاق شد و از سردار همدانی خواست که برای دفاع از حرم به سوریه اعزام شوند، البته این اولین بار اعزام او نبود اما آخرین سفر او شد و به عرش اعلی سفر کرد.

وی با اشاره به اینکه به زینت تقوا و به نام همدان همه سردار همدانی را می‌شناسند، گفت: شهدا گلچینی از سوی خداوند هستند که زیباترین جلوه‌های ادب و هنر جهاد را در آنها می‌بیند و انتخاب می‌کند. این سلسله در همدان ادامه دارد از جمله شهید میرزامحمد سلگی که او را در کربلای ۵ دیدم؛ آرامش و شکوه صبری که در میدان داشت، معرفت، ادب، عرفان و وارستگی از خصوصیات برجسته این شهید بود؛ شهیدی که مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت. 

فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: شهید احمدی روشن، شهید خوش‌لفظ و شهید شهبازی و حتی شهدای زنده که امروز در میان مردم همدان حضور دارند، جانبازانی که با چهره‌ای ملکوتی همچون فرمانده سردار علی فضلی، سردار شادمانی، از ایثارگران این استان هستند، فرماندهان لشکر انصارالحسین(ع) افرادی هستند که واقعا انصار حسین(ع) بودند.

سلامی اظهار کرد: هشت هزار شهید استان همدان به نسبت جمعیت استان عدد بسیار بالا و افتخارآمیزی است. شهادت یک حقیقت عظیم و زنده است که زمان که قهرمان فراموشی است نمی‌تواند غبار فراموشی بر آن بنشاند. شهید در متن زمان زنده است، بسیاری از وقایع مهم تاریخ با گذر زمان از بین رفته‌اند، اما در این میان شهادت دارای این خصوصیت نیست و با گذر زمان از بین نمی‌رود بلکه برجسته‌تر ظهور خواهد کرد.

فرمانده سپاه پاسداران افزود: همان‌طور که عاشورا از یاد نرفته است، دفاع مقدس نیز از یاد نخواهد رفت. آنچه ما را از اسارت‌ها، ذلت‌ها و بحران‌ها نجات داد شهادت بود. جنگ همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نمایی بود از دست به دست هم دادن قدرت‌های شیطانی جهان و امپراطوری‌های بی‌بدیل تاریخ بشر، به‌طوری‌ که همه جمع شده و متحد بودند در برابر یک ملت تنها و تازه به استقلال رسیده، اگر از نظر نظامی مقایسه کنیم قدرت و تجهیزات دشمن بسیار بیشتر از ما بود، از جمله اقتصاد، سیاست و ابزارهای نظامی، اطلاعات و... که همه نیز در اختیار آنها بود ما در نابرابری مطلق در قسمت ضعیف قرار داشتیم، اما با این شرایط ما پیروز شدیم.

وی با این سؤال که کجای معادله ما را به توفیق رساند، تصریح کرد: فقط شهادت عامل این توفیق بود، هر جنگ با هر قدرتی با مردانی با قلب‌های قوی پیش می‌رود، قدم‌های ثابت و اراده‌ای آهنین این منطق قرآن ماست که اصالت را به ایمان می‌دهد نه قدرت.

سلامی در ادامه تأکید کرد: در جریان فلسطین همان ایمان اسلام و قرآن را می‌بینیم، به‌طوری‌ که فلسطینیان محاصره شده در نوار غزه که سال‌هاست در محاصره صهیونیست‌ها هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند عبوری از مرزها داشته باشد، امروز شاهد تولد جدید بر پایه عظمت و قدرت هستیم که ترس و وحشت را به درون خانه صهیونیست‌های فراری داده‌اند. 

وی ادامه داد: فلسطین قهرمانی است که بدون هیچ مقاومتی از طرف سربازان صهیونیستی آنها را اسیر و از حقوق از دست رفته خود با شرافت دفاع می‌کند و یک اسرائیل جدید و موجودی ضعیف و ذلیل که نمی‌تواد رجز بخواند، همان که هر وقت می‌خواست خانه فلسطینی را شبانه بر سرشان خراب می‌کرد و اسیر می‌گرفت، اینک داستان رژیم صهیونیستی رو به پایان است و این نمایی از پایان قتل، تجاوز و اشغال سرزمین است و هیچ‌کس نمی‌تواند به داد صهیونیست‌ها برسد و قبل از اینکه آمریکایی‌ها برسند داستان تمام شده است.

سلامی تأکید کرد: واقعا صهیونیست خانه عنکبوت و فلسطین قدرتمند، باشرافت، پیروز و سربلند است که می‌تواند از درون خود قدرت بسازد. بنابراین، آمریکا تکیه‌گاه سست و اسرائیل از آن سست‌تر است و آنهایی که می‌خواهند روی اسب بازنده شرط‌بندی کنند، امروز این واقعیت را ببینند که نمی‌توان به تکیه‌گاه سست تکیه کرد. تکیه مقاومت خداست و فلسطینی‌ها از محاصره، قدرت ساختند، به‌طوری‌ که شگفت‌انگیزانه و معجزه‌آساتر اینکه در اوج محاصره قدرتی ساختند که می‌تواند اسرائیل متکی به آمریکا را این‌گونه ذلیل کند و شهادت رمز پیروزی مسلمانان بوده و این حقیقت عظیم تمام‌کننده است.

انتهای پیام
captcha