عملیات طوفان‌الاقصی آرزوی آزادی‌خواهان دنیا بود + فیلم
کد خبر: 4173959
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
حجت‌الاسلام خاموشی بیان کرد:

عملیات طوفان‌الاقصی آرزوی آزادی‌خواهان دنیا بود + فیلم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی که طی روزهای اخیر روی داد، گفت: این عملیات آرزوی تمام آزادی‌خواهان دنیا و حاصل همت جوانان فلسطینی بود.

عملیات طوفان‌الاقصی آرزوی آزادی‌خواهان دنیا بود + فیلم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد عملیات طوفان‌الاقصی که طی روزهای اخیر از سوی نیروهای فلسطینی علیه رژیم اشغالگر قدس صورت گرفت به آیه 81 سوره مبارکه اسراء اشاره کرد و گفت: قرآن می‌فرماید «إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا»،‌ باطل از بین خواهد رفت و حق ماندگار خواهد بود.

وی افزود: علت این مسئله کاملاً روشن است، چرا که حق در نظام تکوین و در قواعد حاکم بر نظام تکوین وجود دارد، ظالم می‌آید این قواعد را بر هم می‌زند و عده‌ای را از سرزمین مادری اخراج ‌و آنها را ده‌ها سال سرکوب می‌کند.  

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: انباشت غیظ‌های به حق فلسطینی‌ها امروز خود را در قالب یک عملیات آشکار کرده و این مسیر ادامه خواهد داشت. باید اسرائیل نابود شود، اسرائیل بقا پیدا نخواهد کرد و باید سرزمین‌های اشغالی را ترک کند. صهیونیسم ناگزیر است که نابودی خود را ببیند چون نمی‌توانیم مشاهده‌کننده ادامه یافتن مسیر باطل باشیم. 

خاموشی بیان کرد: عملیاتی که طی روزهای اخیر اتفاق افتاد آرزوی تمام آزادی‌خواهان دنیا و حاصل همت جوانان فلسطینی بود. حاصل همت فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی و حاصل همت حزب‌الله بود. 

وی با اشاره به اینکه این مسیر ادامه‌دار خواهد بود و دنیا آن را تجربه خواهد کرد، گفت: بعد از انقلاب اسلامی که امام(ره) فرمود از آپارتاید و صهیونیسم عبور نمی‌کنیم و محکم می‌ایستیم، این پیام به جهانیان مخابره شد که ما از آزادی فلسطین دفاع می‌کنیم و تا انتها خواهیم ایستاد. حتماً مشاهده کرده‌اید مردم در شهرها چقدر جشن گرفته بودند، همه ما آرزو می‌کنیم، این اتفاق زودتر محقق شود. 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان این گفت‌وگو با تأکید بر اینکه آیات زیادی در مورد مقاومت نازل شده است و من به یک مورد آن اشاره می‌کنم، بیان کرد: خداوند متعال در آیه 16 سوره مبارکه جن فرموده است «وَأَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِيقَةِ لَأَسْقَيْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًا» وعده الهی است که اگر در راه استقامت کنند حتماً شهد گوارای پیروزی را خواهند چشید. 

انتهای پیام
captcha