«طوفان‌ الاقصی» در امتداد عملیات‌‎های دفاع مقدس است
کد خبر: 4173972
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
فرزند شهید همدانی:

«طوفان‌ الاقصی» در امتداد عملیات‌‎های دفاع مقدس است

وهب همدانی با بیان اینکه عملیات طوفان‌ الاقصی در امتداد طوفان فتح‌المبین و کربلای ۴ و ۵ است، گفت: دشمنان به خیال شیطانی خود قرآن‌سوزی می‌کنند، اما کور خوانده‌اند، قرآن در جان ماست و اینان دزدان آزادی، اندیشه و مزدوران صهیونیست شیطان هستند که در واقع خودسوزی می‌کنند.

وهب همدانی، فرزند شهید سردار حسین همدانی،به گزارش ایکنا از همدان، وهب همدانی، فرزند شهید سردار حسین همدانی، شب گذشته، ۱۶ مهرماه در اولین شب از اجلاسیه دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان اظهار کرد: همه می‌دانند عظمت امروز اسلام مدیون و مرهون خون سرخ شهیدان راه خداست، همان کسانی‌ که آگاهانه و مخلصانه در جبهه‌ها به خون غلطیدند و عزت و افتخار آفریدند.

وی افزود: کنگره شهدا برنامه نمایشی و ظاهری نیست، بلکه برنامه‌های این‌چنینی گلدسته‌هایی هستند که اذان شهادت و راه امام حسین(ع) را هر روز به گوش جهانیان می‌رسانند. جایگاه مردم استان همدان در انقلاب و جهاد برجسته است و گواه آن هشت هزار شهید و ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز و بیش از یک هزار آزاده است. باب شهادت و جهاد همیشه در دیار الوند باز بوده و تاریخ سرخ استان این را گواهی می‌دهد.

فرزند شهید همدانی بیان کرد: امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا فریاد توحید و آزادگی را به گوش جهانیان برسانیم؛ دشمنان به خیال شیطانی خود قرآن‌سوزی می‌کنند، اما کور خوانده‌اند، قرآن در جان ماست و اینان دزدان آزادی، اندیشه و مزدوران صهیونیست، شیطان هستند که در واقع خودسوزی می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز همه می‌دانند بنا به فرمایش رحمت و معرفت، دانش ما ایرانیان به ثریا رسیده است، ایران امروز از همیشه قدرتمندتر و ایستاده‌تر است. حجاب و عفاف مرام و اخلاق مردم ماست و این را حتی قبل از ورود اسلام فریاد زده‌ایم.

همدانی مطرح کرد: می‌دانیم که هر شهیدی از دامان پاک مادری عفیف به ملکوت اعلا رسیده است، امروز همه وظیفه داریم در دو جبهه سخت و نرم در جهاد تبیین جهادگر باشیم و به روان آسمانی شهیدان عزیز این خطه پر گوهر درود می‌فرستم و یک بار دیگر با آرمان‌های متعالی و مقدس امام خمینی(ره) و جانشین برحقشان مقام معظم رهبری پیمان می‌بندیم که از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی جانانه دفاع کنیم و یقین داریم که عملیات طوفان‌ الاقصی در امتداد طوفان فتح‌المبین و کربلای ۴ و ۵ است.

انتهای پیام
captcha