دست‌کم 60 شهید و 100 زخمی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مسجد و بازار غزه + فیلم
کد خبر: 4174115
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

دست‌کم 60 شهید و 100 زخمی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مسجد و بازار غزه + فیلم

حمله هوایی امروز رژیم صهیونیستی به مسجدی در غرب شهر غزه و یک محله مسکونی پر جمعیت در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه ده‌ها شهید و زخمی از بین غیرنظامیان از جمله چندین زن و کودک برجای گذاشت.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، نظامیان اشغالگر صهیونیستی ظهر امروز دوشنبه با بمباران دو اردوگاه  الشاطئ وجباليا در نوار غزه شمار زیادی از غیرنظامیان بی گناه را به خاک و خون کشیدند.

در ویدئویی که در ادامه آمده است، خبرنگار الجزیره گزارش می‌دهد که رژیم صهیونیستی بدون هشدار قبلی و در حالی که شهروندان در خیابان مشغول تردد و مردم در مسجد بودند، مسجد السوسی در اردوگاه  الشاطئ در غرب شهر غزه را هدف بمباران جنگنده‌های خود قرار می‌دهد که در نتیجه آن ده‌ها نفر از جمله شماری زن و کودک به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه دست‌کم 9 نفر در این جنایت رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند گفت که تعدادی از تلفات مربوط به خانه‌های همجوار مسجد است و رژیم صهیونیستی با وجود اینکه از وضعیت سکونت غیرنظامیان در این محله باخبر بوده و مسجد هم مکان عبادی آنها محسوب می‌شود، در حملات کور خود به دنبال انتقام‌جویی از شکست در عملیات طوفان الاقصی است.

با توجه به خرابی‌های به بار آمده از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به این اردوگاه خودروهای امداد هم امکان رساندن خود به محل مسجد مورد هدف را نداشته و مردم خود در جستجوی پیکرها و زخمی‌ها و احتمالا افراد زنده مانده در زیر آوار مسجد هستند.

هواپیماهای رژیم اشغالگر از شنبه گذشته شش مسجد، سه بانک و چهار مدرسه و صدها ساختمان مسکونی و غیرنظامی را هم در حملات هوایی خود به نوار غزه هدف گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا؛ چهار مسجد در شهر غزه، یک مسجد در خان یونس و مسجد دیگری در بیت لاهیا در حملات اسرائیل ویران شده است.

منطقه مملو از جمعیت الترنس در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هم  ظهر امروز هدف بمباران هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته که دست‌کم 50 شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشته است.

دستکم 60 شهید و 100 زخمی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مسجد و بازاری در نوار غزه

دستکم 60 شهید و 100 زخمی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مسجد و بازاری در نوار غزه

وزارت بهداشت غزه امروز دوشنبه در اطلاعیه‌ای از افزایش شهدای غزه به ۴۹۳ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۲۷۵۱ نفر خبر داد.

انتهای پیام
captcha