وظیفه ارتش برای مردم بودن تحت لوای رهبری است
کد خبر: 4174248
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور:

وظیفه ارتش برای مردم بودن تحت لوای رهبری است

امیر سرتیپ دوم علی اسدی با اشاره به اینکه برای مردم بودن تحت لوای رهبر معظم انقلاب، وظیفه ماست، گفت: این وظیفه برای همه ما مهم است و به ما سپرده شده و امیدواریم لیاقت این سربازی و خادمی را داشته باشیم تا بتوانیم در کنار امام زمان(عج) نیز لایق سربازی ایشان باشیم.

امیر سرتیپ دوم علی اسدی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور،به گزارش ایکنا از همدان، امیر سرتیپ دوم علی اسدی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور، 17 مهرماه، در دومین شب از اجلاسیه دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با اشاره به اینکه شهیدان کسانی بودند که تمام هستی خود را دادند که ما در امنیت باشیم، اظهار کرد: آنان کسانی بودند که در دفاع از این کشور ایستاند و جان فدا کردند و امروز ما در دومین کنگره شهدا یاد همه آنها را گرامی می‌داریم.

وی افزود: هیچ‌کس دلاوری‌های شهیدانی همچون دوران، خلداکبری، بابایی و اردستانی را فراموش نخواهد کرد؛ همچنین عملیات اچ 3، کمان 99 و عملیات نصر از یادها نخواهد رفت، من از دیار شهدای سوباشی و از دیار شهید نوژه یاد همه آنان‌ را گرامی می‌دارم و ادای احترام به همه خانواده‌های ایثارگران و جانبازان را دارم.
 
اسدی تصریح کرد: شناساندن خانواده این شهدا وظیفه ماست، این کنگره فعالیتش را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرده که در راستای آن برنامه آبروی محله را در کنار خانواده‌ها و در محله‌ها برگزار کرده ‌است، در دورترین جای این استان یادواره‌های شهدا برگزار شده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور تأکید کرد: در دورترین و محروم‌ترین مدارس استان خدمات پزشکی و بهداشتی انجام شده و کمک‌های مردمی و وسایل بهداشتی برای مردم تهیه شده است.

اسدی با اشاره به اینکه برای مردم بودن تحت لوای رهبری، وظیفه ماست، بیان کرد: این وظیفه برای همه ما مهم است و به ما سپرده شده و امیدواریم لیاقت این سربازی و خادمی را داشته باشیم تا بتوانیم در کنار امام زمان(عج) نیز لایق سربازی ایشان باشیم.

یادآور می‌شود، در پایان از خانواده‌های معظم شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، از یگان نیروی هوایی خانواده شهید حسین شاه‌حسینی، از یگان نیروی زمینی خانواده شهید محمد آبکار، از یگان نیروی پدافند خانواده شهید حسن یوسفی صفت و از یگان نیروی دریایی خانواده شهیدان رنجبران با اهدای لوح و نشان سرو تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha