پیشنهاد تقویت زیرساخت‌های قرآنی به شورای راهبری مسئولیت‌های اجتماعی خوزستان
کد خبر: 4174351
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

پیشنهاد تقویت زیرساخت‌های قرآنی به شورای راهبری مسئولیت‌های اجتماعی خوزستان

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با اشاره به تشکیل شورای راهبری مسئولیت‌های اجتماعی استان خوزستان از سال گذشته گفت قطعاً یکی از اولویت‌های ما تقویت زیرساخت‌های قرآنی است.

محبوبه ایزدی پناهبه گزارش ایکنا از خوزستان، محبوبه ایزدی‌پناه، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» خوزستان که امروز، 18 مهر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، با اشاره به دغدغه‌های تدوین سند برش فرهنگی استان گفت: این سند فرهنگی در مرحله ارائه به مدیریت‌های بالادستی در کشور از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی است. امیدواریم تدوین این سند در طول سال جاری و حداکثر سال آینده منجر به تقویت اعتبارات استان برای اجرای برنامه‌های قرآنی شود.

وی گفت: وجود قاریان و حافظان قرآن در استان خوزستان یک ظرفیت است که ذیل آن برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده‌ایم.

ایزدی‌پناه اظهار کرد: از سال گذشته، شورای راهبری مسئولیت‌های اجتماعی استان خوزستان به ریاست استاندار و دبیری سازمان برنامه و بودجه استان شکل گرفت. در این شورا تلاش می‌کنند منابع اعتباری مربوط به مسئولیت اجتماعی را هدفمند هزینه کنند. مأموریت این شورا، کار سختی است. استان ما در نقطه شروع قرار دارد. از ما خواسته شده است که پیشنهادهای خود را برای استفاده از این منابع در اختیار دبیرخانه این شورا قرار دهیم. قطعا یکی از اولویت‌های ما تقویت زیرساخت‌های قرآنی است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در پایان گفت: قطعا این فرصت را غنیمت می‌دانیم و به منظور تقویت برنامه‌های مساجد به ویژه‌برنامه‌های قرآن، پیشنهادهای خود را دبیرخانه شورای راهبری مسئولیت‌های اجتماعی استان ارائه می‌کنیم. اگر دوستان ما در ارشاد برنامه‌های مشخصی دارند، در اختیار ما قرار دهند تا در پیشنهادهای خود بگنجانیم.  

انتهای پیام
captcha