اگر آمریکا مداخله مستقیم در فلسطین کند، با گزینه‌های نظامی مواجه می‌شود
کد خبر: 4174418
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
رهبر انصارالله تهدید کرد؛

اگر آمریکا مداخله مستقیم در فلسطین کند، با گزینه‌های نظامی مواجه می‌شود

رهبر جبنش انصارالله یمن هشدار داد چنانچه آمریکا مداخله مستقیم در فلسطین داشته باشد، ما آماده پاسخگویی با موشک‌باران و حملات پهپادی هستیم.

اگر آمریکا مداخله مستقیم در فلسطین کند، با گزینه‌های نظامی مواجه می‌شود

 

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن پیروزی بزرگ و تاریخی عملیات طوفان الاقصی را به ملت فلسطین و مبارزان آن تبریک گفت.

الحوثی گفت: زمانی که موضوع به ملت فلسطین مربوط باشد، تمامی موضوعات حقوق بشری و آزادی‌های انسانی که کشورهای غربی داعیه‌دار آن هستند بی‌ارزش و بی‌اعتبار می‌شوند. کشورهای کافر غربی به دشمن صهیونیستی اجازه داده‌اند که با بمباران هوایی و تیراندازی مستقیم، زنان‌، کودکان و اسرای فلسطینی را به شهادت برساند. کشورهای کافر غربی دست رژیم صهیونیستی را در ارتکاب انواع جنایات از جمله مصادره اراضی، حقوق، استقلال و آزادی فلسطینیان باز گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: کشورهای غربی خواستند که دشمن صهیونیستی در رأس تهاجم آنان به جهان عرب قرار بگیرد و به نیابت و نمایندگی از آنان تمامی امت اسلام را هدف قرار بدهد. از آغاز تأسیس رژیم صهیونیستی تاکنون اقدامات، سیاست‌ها و جنایات این رژیم ادعای کشورهای غربی، آمریکا و انگلیس که مدعیِ داشتن تمدن پیشگام هستند را رسوا نموده است.

الحوثی گفت: تمامی اقدامات و جنایات دشمن علیه بشریت شاهدی بر جنایتکارانه‌بودن نظام‌های غربی و سردمداران آن است. طی ۷ دهه گذشته، سازمان‌های بین‌المللی که مدعی توجه به حقوق ملت‌ها و برقراری صلح هستند، هیچ توجهی به نجات ملت فلسطین از مظلومیت نداشته‌اند. سازمان ملل در یک اقدام ستمکارانه آشکار در حق ملت فلسطین، دشمن جنایتکار اسرائیلی که هیچ مشروعیتی ندارد را به عضویت پذیرفته و به رسمیت شناخته است.

وی ادامه داد: رویکردهای شورای امنیت و قطع‌نامه‌های آن هیچ سودی به حال فلسطینیان نداشته و از زنان، کودکان و غیرنظامیان حمایت نکرده است. آمریکا و سازمان‌های اروپایی تلاش کرده‌اند کاری کنند که دشمن صهیونیستی هر کشتار، جنایت و مصادره حقوقی که خواست را انجام بدهد و ملت فلسطین نیز واکنشی به آن نشان ندهد. مسئله فریب و ایجاد این امید و آرزو که ملت فلسطین در بخشی از اراضی خود حق حضور و تصرف داشته باشد، تنها یک ابزار غربی برای دورکردن ملت فلسطین از پیمودن مسیر درست در بازگرداندن وطن خود و دفع‌کردن ستم از خویش است.

الحوثی افزود: فریب و ایجاد امید و آرزو حقیقت ندارد و توطئه در رابطه با حل‌وفصل مسئله فلسطین در چارچوب عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی و اسلامی نیز وجود دارد. دشمن می‌خواهد با عادی‌سازی روابط با برخی مزدوران با ملت فلسطین بجنگند تا به آنان القا کند که در مبارزه تنها هستند و از این ابزار برای اعمال فشار جهت پایمال‌نمودن حقوق آنان استفاده کند. ملت فلسطین راهی جز اقدام جهادی برای دفع ستم از خود، اخراج اشغالگران، ایفای حقوق مشروع خویش و نجات اسرای خود ندارد.

وی ادامه داد: واجب دینی، ملی و اخلاقی امت اسلام و جهان عرب حمایت همه‌جانبه سیاسی، رسانه‌ای، مالی و نظامی از ملت فلسطین است. باید طوفان الاقصی مورد حمایت قرار بگیرد. سازمان همکاری‌ اسلامی و اتحادیه عرب کجا هستند و چرا مواضع جدی مشترک اتخاذ نمی‌کنند؟ کشورهای عربی حتی در سطح اتخاذ مواضع و محکومیت‌های معمول نیز ضعیف عمل کردند. مواضع عادی‌سازان، ننگ‌بار است و عمق دوستی آنان با دشمن صهیونیستی و بدرفتاری آنان با ملت فلسطین را به نمایش می‌گذارد.

الحوثی گفت: ای کاش همسایه فلسطین و در کنار آن بودیم. اگر شرایط مهیا می‌شد ملت ما با هزاران مبارز از فلسطین دفاع می‌کرد. ما در هماهنگی کامل با جهاد و مقاومت هستیم. اگر آمریکا مداخله مستقیم کند ما آماده مشارکت در موشک‌باران، حملات پهپادی و اجرای گزینه‌های نظامی هستیم.

انتهای پیام
captcha