طوفان الاقصی شیب تندی به روند افول رژیم صهیونیستی داد + صوت
کد خبر: 4174588
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

طوفان الاقصی شیب تندی به روند افول رژیم صهیونیستی داد + صوت

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه روند افول رژیم صهیونیستی که شروع شده بود همچنان ادامه دارد و با طوفان الاقصی شیب تندی گرفته است، گفت: رژیم صهیونیستی با عمليات تركیبی طوفان الاقصی ضربه‌ای خورد که دچار پژمردگی دائمی شد و این یک پيروزی برای جبهه مقاومت است.

سیدجلال حسینی، معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سیدجلال حسینی، معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین امروز، ۱۹ مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در شهرکرد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از دیدگاه تمامی اندیشمندان سیاسی و اجتماعی یک حرکت در مقابل مسیر حرکت تاریخ بود، اظهار کرد: تاریخ به سمت علمی شدن و بی‌دین شدن توأمان به پیش می‌‌رود و هر چه علم گسترش می‌یابد، دین ضعیف‌تر می‌شود تا کاملاً از صحنه زندگی بشر خارج شود؛ انقلاب اسلامی ایران اما یک حرکت دینی در جهت خلاف حرکت جهان بوده است.

وی با ذکر اینکه انقلاب اسلامی همچنین مسیر تاریخ را عوض کرده است، ادامه داد: شرق و غرب به معنای سوسیال دموکراسی و لیبرال دموکراسی شامل شوروی و آمریکا و کشورهای اذناب آنها، به فینال رسیده بودند و رقیب دیگری را نمی‌پذیرفتند؛ انقلاب اما حرکتی خدایی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری، یک قطب قدرت را از صحنه جهان حذف کرد و قدرت دیگر نیز رو به افول است و این زوال را روز به روز مشاهده می‌کنیم که آمریکا به عنوان یک ابرقدرت بزرگ امروز از حیث اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی، فرهنگی و ... دچار افول شده و مصادیق آن نیز موجود است.

حسینی با تأکید بر اینکه امروز نیز با عملیات طوفان الاقصی در میدانی دیگر این افول را شاهد هستیم، گفت: این یک عملیات منحصر بفرد و بی‌سابقه از دوران اشغالگری رژیم صهیونیستی تا کنون بود؛ پیش‌تر مردم مظلوم فلسطین برای گرفتن یک امتیاز کوچک ساعت‌ها مذاکره می‌کردند و بعدها انتفاضه‌های مختلف را با سنگ شکل دادند، اما پس از آن یک مرد بزرگ یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر انقلاب دست این ملت مظلوم را پر کرد و امروز می‌بینیم که با استفاده از پهباد و نیروهای چترباز علیه صهیونیست‌ها عملیات کردند و پریشانی رژیم اشغالگر را باعث شدند. 

افول تمدن لیبرال دموکراسی غرب

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مهاجرت معکوسی که در نتیجه عملیات طوفان الاقصی در اراضی اشغالی شکل گرفته است، توضیح داد: امروز مشاهده می‌کنیم که هشدار سردار قاآنی در خصوص اینکه صهیونیست‌ها باید خانه‌‌های خود را بفروشند و اراضی اشغالی را ترک کنند، عملاً اتفاق افتاده است و موج مهاجرت معکوس یهودیان را شاهد هستیم. 

حسینی این اتفاقات را نشانه افول تمدن لیبرال دموکراسی غرب و رشد تمدن اسلامی عنوان کرد و افزود: اینها نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی قدم به قدم به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شود و به تعبیر رهبر انقلاب، ما نزدیک قله هستیم. 

این مقام مسئول با تصریح اینکه دشمن اگر خود را ناتوان ببیند انتحاری عمل خواهد کرد، بیان کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی باید بین بودن و نبودن انتخاب کند و هر کاری می‌کند تا بماند و لذا دست به هر اقدامی می‌زند و هر اقدامی ممکن است داشته باشد اما اینکه هر اقدامی بتواند می‌کند نشانه قدرت نیست بلکه اتفاقا ضعف او را نشان می‌دهد. رژیم صهیونیستی اگر به ایران حمله کند، عمر خودش را پایان داده و هدف ما به تحقق نزدیک‌تر خواهد شد. 

حسینی با اشاره به حجم سنگین حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه که به دنبال ایجاد یک مخروبه تا تسلیم شدن فلسطینیان است، اظهار کرد: اسرائیل در زمانی که قدرت داشت نیز این جنایت‌ها را انجام می‌داد اما امروز این اقداماتش در غزه بی‌پاسخ نیست و می‌بینیم که تعداد زیادی کشته و زخمی به این رژیم تحمیل شده است.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب موضع ایران در قبال تحولات اخیر فلسطین را صریحاً مشخص کرده‌اند، گفت: ایشان این موضوع را که ایران در این عملیات دست داشته رد کردند، ایران اگر می‌خواست اقدامی داشته باشد سیلی‌های محکم‌تری می‌زد و طوفان الاقصی درواقع سیلی محکمی نبود. 

قدرت بلامنازع ایران در منطقه 

حسینی تأکید کرد: امروز اسم ایران آنچنان بزرگ است که روسیه با همین اسم در برابر اوکراین و بلکه ناتو مقاومت می‌کند یا مصداق دیگر، بشار اسد است که اگرچه بسیاری از کشورها معتقد بودند او باید از قدرت کناره‌گیری کند اما چون ایران معتقد به این مسئله نبود و می‌گفت بشار اسد باید بماند، از قدرت کناره نگرفت. برای حفظ کشور نیازمند یک منطقه امن هستیم و رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ما در منطقه است که صریحاً اذعان می‌کند از نیل تا فرات را باید اشغال کند و ایران را جزو اهداف خود می‌داند تا بر جهان حکومت کند. برای برخورد با چنین قدرتی باید منطقه امن شود یعنی بازوهای ما در منطقه قوی شوند تا امنیت خود را تضمین کنیم. 

وی با تأکید بر اینکه امروز جنگ فلسطین جنگ اراده‌ها است، ادامه داد: صهیونیست‌ها تمام تلاش خود را دارند که حریف را متوقف کنند و در جریان جنگ ۳۳ روزه هم شاهد بودیم که رژیم جنایتکار صهیونیستی تمام زیرساخت‌های لبنان را نابود کرد و در طی یک هفته بالغ بر ۶۰۰ نفر را به شهادت رساند لذا امروز هم از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند. 

حسینی بیان کرد: امروز می‌بینیم که صهیونیست‌ها مناطق مسکونی غزه و کودکان بی‌گناه را هدف قرار می‌دهند و اینها باید برای مردم تبیین و بازگویی شود. فلسطینیان سال‌های سال در شرایط بسیار دشوار بودند اما امروز ابتکار عمل در دست آن‌هاست که بی‌نظیر است و همچنان مقاومت می‌کنند.

ضربه جبران‌ناپذیر طوفان الاقصی

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایکنا مبنی بر مهم‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی با تأکید بر اینکه جبران شرایط فعلی برای رژیم صهیونیستی بسیار دشوار خواهد بود، توضیح داد: شکست اسرائیل به این راحتی جبران نمی‌شود و این رژیم به اقتدار قبل باز نخواهد گشت. ایکه قدرت چهارم جهان از یک گروه کوچک در باریکه‌ای تحت محاصره و تحت تحریم شکست خورده و در مدت زمانی کوتاه بیش از پنج هزار موشک دریافت کرده است، همانطور که رهبر انقلاب اسلامی هم فرمودند غیرقابل ترمیم است و این رژیم دیگر به حالت قبلی باز نمی‌گردد. 

حسینی گفت: پژمردگی گیاه دو حالت یعنی پژمردگی موقت یا دائمی دارد و وقتی به‌صورت دائم پژمرده شود از بین می‌رود، رژیم صهیونیستی در جریان طوفان الاقصی ضربه‌ای خورد که دچار پژمردگی دائمی شد و دیگر قدرت گذشته را باز نمی‌یابد و این یک پيروزی برای جبهه مقاومت است؛ روند افول رژیم صهیونیستی که شروع شده بود همچنان ادامه دارد و با طوفان الاقصی شیب تندی گرفته است. 

کد
انتهای پیام
captcha