پیام‌های عملیات طوفان الاقصی چیست
کد خبر: 4174613
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

پیام‌های عملیات طوفان الاقصی چیست

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه عمليات تركیبی طوفان الاقصی حاوی چند پیام راهبردی، جهانی و اثرگذار است، مهم‌ترین این پیام‌ها را تشریح کرد.

طوفان الاقصی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سلمان شایانفر، معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین امروز، ۱۹ مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن امروز با تمام توان و بهره‌گیری از انواع ابزارهای مدرن در صدد براندازی یا لااقل تضعیف نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: دشمن تلاش دارد تا با نفوذ و ایجاد انحراف در آرمان‌های نظام اسلامی در رفتار آن تغییر ایجاد کند. دشمن در این مسیر با توسل به جنگ ترکیبی و هوشمند و با بسیج همه کشورهای متخاصم و زورگو در صدد اعمال اراده شیطانی و مادی خود بر اراده الهی و ایمانی ملت غیور ایران است.

وی ادامه داد: در این میدان ایمان به خدا و توسل و توکل به او، ولایت فقیه، روحیه و فرهنگ بسیجی، غیرت و حمیت دینی و انقلابی به عنوان مؤلفه‌های اساسی و تأثیرگذار در مقابل هرگونه اراده شیطانی خودنمایی می‌کند. 

شایانفر تصریح کرد: امروز پرچم مقاومت با رهبری داهیانه و دلسوزانه ولایت و با پشتیبانی و هدایت ایران اسلامی طوفانی به پا کرده است که کاخ‌های اهریمنی و زر و زور را به لرزه درآورده است. حادثه امروز غزه محصول ۷۰ سال تجاوز وحشیانه، کودک‌کشی و تعرض به خانه و کاشانه ملت مظلوم فلسطین است که اکنون در قالب طوفان الاقصی با وحدت و انسجام این ملت سراپا مظلوم و رنجور اما انقلابی شکفت و تبدیل به درخت تناور شد تا محور زر و زور را به استیصال کشاند و مجامع بین‌المللی را به تکاپو وادارد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام در این هماورد تاریخی و تعیین‌کننده همچنان حامی آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین است، افزود: این رویداد حاوی چند پیام راهبردی، جهانی و اثرگذار بوده و ایران به راهبرد قرآنی حمایت از ملت مظلوم مسلمان در اقصی نقاط جهان پایبند است، یعنی از مواضع انقلابيون فلسطین دفاع کرده و هرگونه تجاوز و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند.

شایانفر با برشمردن پیام‌های مهم عملیات طوفان الاقصی، توضیح داد: پیام نخست آن بود که هیمنه پوشالی و قدرت متوهمانه اسرائیل در هم شکست و به تعبیر مقام معظم رهبری، اسرائیل هفته آینده هرگز اسرائیل هفته پیش نخواهد بود.

وی ادامه داد: پیام دوم طوفان الاقصی آن است که کسانی که تا دیروز اسرائیل را به‌عنوان ملجأ، پناهگاه و امید خود می‌پنداشتند امروز با این شکست تاریخی این پیام را دریافت کردند که گنبد آهنین و سپرهای دفاعی در برابر اراده‌های ایمانی جز خانه‌های سست و تزلزل‌پذیر نیستند.

شایانفر گفت: کشورهای مرتجع و همسایگان متوهمی که به خیال پشتوانه همین سپرهای دفاعی، تحرکات و رفتارهای غیرمعقول دیپلماتیک در منطقه انجام می‌دادند به هوش باشند که فرجام کفر زوال و نابودی است.

انتهای پیام
captcha