تشکر دختر امام(ره) از جبلی برای ساخت «ساعت به وقت قدس»
کد خبر: 4174626
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

تشکر دختر امام(ره) از جبلی برای ساخت «ساعت به وقت قدس»

زهرا مصطفوی دبیر کل اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی فلسطین در نامه‌ای به رئیس صدا و سیما از تولید برنامه «ساعت به وقت قدس» تقدیر کرد.

تشکر دختر امام(ره) از جبلی برای ساخت «ساعت به وقت قدس»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی «ساعت به وقت قدس»، در نامه زهرا مصطفوی دختر امام خمینی(ره) خطاب به پیمان جبلی آمده است:

«احتراما مقام معظم رهبری در دیدار اعضا جمعیت دفاع از ملت فلسطین با ایشان «ترویج معارف فلسطین» را به عنوان یک اولویت و ضرورت مورد تاکید قرار دارند و بعدها بر ضرورت «بصیرت افزایی»  و اخیرا نیز همه مسئولین و آحاد جامعه را به «جهاد تبیین» توجه دادند.

شکی نیست که صداوسیما در این مهم نقشی کلیدی دارد. برنامه «ساعت به وقت قدس» برنامه‌ای علمی، متنوع و پرمحتواست که به نوعی لبیکی به امر ولی امر مسلمین در ترویج و نشر معارف فلسطین در سطح جامعه است.

از باب «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» لازم دانستم تا به شما برای تولید چنین برنامه تبیینی تبریک بگوییم. بی‌شک انتظار آن است که شاهد تکثر و ادامه چنین برنامه‌هایی از صدا و سیما باشیم.»

«ساعت به وقت قدس» که با اجرای علی خلیلی و سوسن الهمه و تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک هر هفته پنجشنبه و جمعه از شبکه یک سیما پخش می‌شود، در روزهای اخیر نیز به مناسبت عملیات «طوفان الاقصی» به صورت زنده روی آنتن رفته است.

انتهای پیام
captcha