مقاومت ملت فلسطین در راستای پیام قرآنی نفی ولایت‌پذیری طاغوت است + فیلم
کد خبر: 4174743
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
حجت‌الاسلام خسروپناه:

مقاومت ملت فلسطین در راستای پیام قرآنی نفی ولایت‌پذیری طاغوت است + فیلم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه از پیام‌های مهم قرآن نفی ولایت‌پذیری جریان کفر و طاغوت است، گفت: مردم فلسطین با اراده و جریان مقاومتی که شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه به راه انداخت، در مقابل ولایت شیطان و طاغوت ایستادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد اهمیت عملیات طوفان‌ الاقصی علیه صهیونیست‌ها گفت: یکی از پیام‌های مهم قرآن نفی ولایت‌پذیری جریان کفر و طاغوت است. قطعاً یکی مصادیق طاغوت در عصر ما نیز رژیم صهیونیستی است؛ اما چرا طاغوت است؟ به دلیل اینکه از ولایت الهی فاصله گرفته و به مردم فلسطین ظلم کرده و یهودیان را از کشور‌های مختلف آن هم به زور آورده و در سرزمین مردم فلسطین به زور نشانده و آن را غصب کرده است، پس طاغوت است.

وی افزود: خداوند سبحان در قرآن کریم می‌فرماید که ولایت طاغوت را نباید پذیرفت. همانطور که در آیت الکرسی معروف در سوره بقره می‌فرماید: «اللَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُوا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ» و این بهترین مستند برای این است که بایستی در مقابل طاغوت ایستاد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: مردم فلسطین با اراده و جریان مقاومتی که شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه به راه انداخت، در مقابل ولایت شیطان و طاغوت ایستادند و این حرکت مهم را انجام دادند. آنها نشان دادند که تمامی ادعا‌های رژیم صهیونیستی در رابطه با اینکه می‌گوید از قدرت اطلاعاتی و امنیتی برخوردار است کاملاً پوشالی است.

انتهای پیام
captcha