تجلیل نماینده ولی فقیه در سمنان از اقدامات جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری
کد خبر: 4174794
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

تجلیل نماینده ولی فقیه در سمنان از اقدامات جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی می‌تواند به فرزندآوری و جوان‌سازی جمعیت در کشور و استان کمک کند.

ارسالی// جهاد دانشگاهی به فرزندآوری و جوانی جمعیت کمک کند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، امروز، ۲۰ مهرماه در دیدار با حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به وضعیت نامطلوب این استان در فرزندآوری گفت: متأسفانه استان رتبه دوم در بحث کمبود جمعیت را داراست.

وی یکی از موفق‌ترین نهادها در درمان ناباروری را جهاددانشگاهی دانست و افزود: این نهاد در اجرای پروژه‌های شاخص در حوزه درمان ناباروری فرزندآوری و جوانی جمعیت می‌تواند کمک کند.

امام جمعه سمنان با اشاره  به بازدید خود از جهاددانشگاهی استان و محصولات دانش‌بنیان آن اظهار کرد: عملکرد جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های پژوهشی، علمی، آموزشی و فرهنگی بسیار مناسب بوده است.

حجت‌الاسلام مطیعی بر ضرورت حمایت از پروژه‌های در حال اجرای جهاددانشگاهی در استان تأکید کرد و افزود: پروژه‌های مهم جهاد دانشگاهی استان راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و مرکز غربالگری سرطان است که با پیگیری‌های جهاد دانشگاهی استان و مسئولان استان در حال اجرایی شدن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بر لزوم توجه به حفظ استعدادهای درخشان تأکید کرد و افزود: کشور از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه نیروی انسانی برخوردار است و نهادهایی مانند جهاددانشگاهی باید از این توانمندی‌ها استفاده کنند.

به گفته وی؛ استعداد درخشان  در کشور کم نیست که در این راستا مسئولان باید از توان این استعدادها در راستای حل مشکلات استفاده کنند و با بهره‌گیری از دانشمندان و استعدادهای جوان کشور را در رسیدن به اهداف والای نظام کمک کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به نهاد انقلابی جهاددانشگاهی دارند، گفت: ایشان همیشه بر حمایت از این نهاد تأکید داشته و دارند.

انتهای پیام
captcha