تقویت امیدآفرینی با جهادتبیین امکان پذیر است
کد خبر: 4174901
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
معاون بسیج محلات سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد:

تقویت امیدآفرینی با جهادتبیین امکان پذیر است

سردار بابا احمدی با بیان‌اینکه تقویت امیدآفرینی با جهادتبیین امکان پذیر است، گفت: امروز دشمن در همه زمینه‌ها با شکست مواجه شده است و آشفته کردن فضای جامعه از اهداف استکبار است.

سردار بابا احمدی رئیس بسیج محلات و مستضعفین کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار حیدر بابا احمدی معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین کشور در جلسه شورای هماهنگی محلات اسلامی استان گلستان که امروز، ۲۰ مهرماه در استانداری گلستان برگزار شد، گفت: امروز دشمن در همه زمینه‌ها با شکست مواجه شده است و دائم در حال تغییر تاکتیک و تغییر جبهه‌های خود است.

سردار بابا احمدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال‌ها پیش در خصوص تهاجم فرهنگی هشدار داده بود، افزود: آنچه در اتفاقات امروز می‌گذرد این را می‌رساند که دشمن در هر عرصه خود را به نوعی نشان می‌دهد و آنچه امروز دشمن در رسانه‌ها و فضای مجازی دنبال می‌کند این است که اولا جوانان ما را از آنچه که گذشتگان آن‌ها انجام داده اند پشیمان کنند و دومین مورد آشفته نشان دادن فضای جامعه است.

معاون بسیج محلات سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: از دیگر حربه دشمن ایجاد ناامیدی نسبت به آینده در بین جوانان و نوجوانان است و در این مسیر دانشگاه‌ها و مدارس ما را هدف قرار داده است.

سردار بابا احمدی افزود: ما باید با سه پرچم جهادی جهاد خدمت، جهادتبیین و جهاد امیدآفرینی در مقابل حیله دشمن قرار بگیریم و باید با جهادتبیین امیدآفرینی را در جامعه تقویت کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در این نشست افزود: اهمیت ایجاد تمدن نوین اسلامی ریشه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب دارد که یکی از آن‌ها ایجاد محله اسلامی است.

سردار علی ملک شاهکوهی با بیان اینکه از ۱۲۰۰ محله‌، ۶۱۸ محله اسلامی در استان ایجاد شد، افزود: بین پایگاه‌ها و هیئت امناء مساجد در استان یک هماهنگی خوبی حاکم است که می‌تواند ما را در تحقق محله‌های اسلامی کمک کند.

ملک شاهکوهی گفت: بین پایگاه‌ها و هیئت امناء مساجد در استان یک هماهنگی خوبی حاکم است که می‌تواند ما را در تحقق محله‌های اسلامی کمک کند.

انتهای پیام
captcha