طوفان‌الاقصی نتایج پرثمری برای امت اسلامی خواهد داشت
کد خبر: 4174950
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
منصور قصری‌زاده:

طوفان‌الاقصی نتایج پرثمری برای امت اسلامی خواهد داشت

مدیر شبکه رادیویی قرآن با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی نوید نزدیکی پیروزی بر صهیونیسم را می‌دهد، گفت: این حرکت قطعاً نتایج مثمرثمری برای جامعه اسلامی خواهد داشت.

منصور قصری‌زاده، مدیر شبکه رادیویی قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد اهمیت عملیات طوفان‌ الاقصی علیه صهیونیست‌ها گفت: خداوند باری تعالی در سوره حج که می‌فرماید: «أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُمۡ ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَىٰ نَصرِهِمۡ لَقَدِیرٌ؛ به آنانى كه مورد ستم واقع شده اند، اجازۀ جهاد داده شده و خداوند بر يارى كردن آنها تواناست» برای کسانی که به آن‌ها ظلم شده است، اذن و اجازه داده است تا به جنگ برخیزند و مقاومت کنند، خداوند متعال نیز به آن‌ها وعده نصرت داده است.

این مدرس و قاری بین‌المللی قرآن افزود: آیه شریفه بعد از آیه 39 سوره حج نیز به همین وضعیت فعلی ملت مستضعف و مظلوم فلسطین اشاره دارد و می‌فرماید: «ٱلَّذِينَ أُخرِجُواْ مِن دِيَٰرِهِم بِغَيرِ حَقٍّ إِلَّآ أَن يَقُولُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُۗ وَلَوۡلَا دَفعُ ٱللَّهِ ٱلنَّاسَ بَعضَهُم بِبَعضٖ لَّهُدِّمَتۡ صَوَٰمِعُ وَبِيَعٞ وَصَلَوَٰتٞ وَمَسَٰجِدُ يُذۡكَرُ فِيهَا ٱسمُ ٱللَّهِ كَثِيرٗاۗ وَلَيَنصُرَنَّ ٱللَّهُ مَن يَنصُرُهُۥٓۚ إِنَّ ٱللَّهَ لَقَوِی عَزِيزٌ» به تحقیق خداوند کسی که او را یاری کند، یاری خواهد کرد.

مدیر رادیو قرآن تصریح کرد: امروز مردم فلسطین در موقعیت کاملاً مظلومانه‌ای واقع شده‌اند و دائماً تحت فشار رژیم صهیونیستی هستند و حق مسلم این عزیزان است که از موجودیت، حیثیت و اعتقادات خودشان دفاع کنند.

قصری‌زاده اظهار کرد: طوفان‌الاقصی نوید نزدیکی پیروزی است. فلسطینیان در مسیر حق حرکت می‌کنند و اگر مسیرشان باطل بود و می‌خواستند به سیستمی ظلم کنند، امیدی به پیروزی‌شان نمی‌شد، اما این ملت دائماً تحت ظلم و فشار بوده‌اند و لذا بر خودشان فرض دانسته‌اند در مقابل ظلم صهیونیستی بایستند. نظام مقدس جمهوری اسلامی هم تمام قد از این مظلومان حمایت می‌کند و نتایج مثمرثمری برای جامعه اسلامی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha