طوفان‌الاقصی یک شکست غیرقابل جبران برای اسرائیل بود
کد خبر: 4174978
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

طوفان‌الاقصی یک شکست غیرقابل جبران برای اسرائیل بود

امام جمعه نرماشیر با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی صهیونیست‌ها را غافلگیر کرد و یک شکست غیر قابل ترمیم به آنها وارد شد، گفت: اگر کسانی بخواهند نقشه جغرافیایی جهان اسلام را به هم بریزند عاقبتی شبیه به رژیم صهیونیستی در انتظارشان خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیربه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام جمعه نرماشیر امروز، ۲۱ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: دستورات اسلام در مراسم مختلف باید رعایت شود که یکی از این دستورات در خصوص برگزاری مراسم ترحیم است. این مجالس آمیخته به اسراف شده در حالی که حقیقت مجالس ختم برای طلب مغفرت برای فرد درگذشته و توجه دادن بازماندگان به معاد است.

حجت‌الاسلام منصفی در خطبه دوم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروهای مسلح دژ امنیت، عزت و هویت ملی هستند، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در میدان‌های مختلف مانند دوران دفاع مقدس، تأمین امنیت و... همواره سربلند بودند.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی، اظهار کرد: اقدام مجاهدان فلسطینی پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها است که سال‌ها جنایت کردند و مردم بی‌گناه را به شهادت رساندند. آنها بانوان و کودکان را مورد هدف قرار دادند اما این عملیات غرورآفرین آنها را غافلگیر کرد و یک شکست غیر قابل ترمیم به آنها وارد شد.

امام جمعه نرماشیر افزود: طرح‌های آمریکا در عادی‌سازی به هم ریخت و کسانی که قصد عادی‌سازی داشتند دیگر نمی‌توانند از آن سخنی بگویند و اگر کسانی بخواهند نقشه جغرافیایی جهان اسلام را به هم بریزند عاقبتی شبیه به رژیم صهیونیستی در انتظارشان خواهد بود.

حجت‌الاسلام منصفی در پایان با اشاره به روز ورزش و تربیت بدنی و دستورات اسلام در این زمینه، گفت: دلیل سفارش اسلام بر ورزش این است که ورزش در تقویت اراده مؤثر است و باعث سلامت انسان می‌شود لذا از مسئولان شهرستان می‌خواهیم به ورزش‌های همگانی توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha