عملیات مدبرانه طوفان الاقصی عنایت الهی و مایه مباهات مسلمانان است
کد خبر: 4175028
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

عملیات مدبرانه طوفان الاقصی عنایت الهی و مایه مباهات مسلمانان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت:رژیم صهیونیستی هیچگاه به قبل از ۱۵ مهر برنمی گردد و عملیات مدبرانه طوفان الاقصی، عنایت الهی و مایه مباهات مسلمانان است.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز، ۲۱ مهر در راهپیمایی اعتراضی مردم سنندج همگام با سراسر کشور، که بعد از شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب این شهر در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم فلسطین برگزار شد، گفت: امروز در این اجتماع، شکرگزار دو نعمت هستیم که اولین آن، شکرگزاری مربوط به عملیات دشمن‌شکن و صهیونیست‌شکن طوفان الاقصی است که رژیم صهیونیستی با زبونی و خواری تمام آن را احساس کرد.

وی افزود: شکرانه دوم به واسطه فتح نزدیکی است که به زودی حاصل می‌شود و طبق فرموده امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیستی باید از بین برود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی و گردان های حماس ضرب شست محکمی به ارتش پوشالی صهیونیست وارد کردند، بیان کرد: این شکست در حالی بود که ارتش این رژیم از سال ۱۹۴۸ و اشغال فلسطین سعی داشت با کمک رسانه‌ها، خود را قدرتمندترین ارتش دنیا معرفی کند.

وی در ادامه گفت: امروز ملت فلسطین با انقلاب سنگ و موشک‌های قدرتمند رزمندگان، گنبد آهنین را در هم شکست و امنیت شهرک‌های غصبی زیر پای رزمندگان اسلام سست شد.

رمضانی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی هیچگاه به قبل از ۱۵ مهر برنمی‌گردد و عملیات مدبرانه طوفان الاقصی، عنایت الهی و مایه مباهات است.

وی در پایان یادآور شد: همانطور که امام دستور دادند و رزمندگان با دست خالی حصر آبادان را شکستند، امروز مقلدان رهبر معظم انقلاب و کسانی که از انقلاب اسلامی الهام گرفته‌اند حصر فلسطین را می‌شکنند و این عملیات زبونانه‌ای که دشمن از ترس خود انجام می‌دهد به زودی زود با یک عملیات بزرگتر و باشکوه‌تر شکست می‌خورد.

یادآور می‌شود؛ مردم انقلابی و متدین استان کردستان بعد از برگزاری نماز جمعه، همگام با سراسر کشور در محکومیت جنایات رژیم  غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم  فلسطین  امروز جمعه ۲۱ مهرماه جاری، از مسجد جامع به سوی میدان انقلاب به راهپیمایی پرداختند.

انتهای پیام
captcha