برپایی تظاهرات دفاع از مردم فلسطین در چند شهر ایتالیا + عکس
کد خبر: 4175221
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

برپایی تظاهرات دفاع از مردم فلسطین در چند شهر ایتالیا + عکس

شهرهای متعدد ایتالیا روز گذشته جمعه، شاهد برپایی تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بود.

به گزارش ایکنا به نقل از قاهره 24، چندین شهر ایتالیا روز گذشته، 21 مهر شاهد برپایی تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند. شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در الحاق سرزمین‌های فلسطینی و تداوم اشغال آنها، جنایت‌های این رژیم در غزه را محکوم کردند.

 ناپل، تورین، پالرمو، فلورانس و میلان از جمله شهرهایی بود که راهپیمایی اعتراض‌آمیز علیه اقدامات رژیم صهیونیستی در آن برگزار شد. شمار گسترده‌ای از کاربران شبکه‌های اجتماعی با داغ کردن هشتگ «غزه سرافراز» از مسلمانان و دیگر شهروندان ایتالیا خواستند که در راهپیمایی اعتراضی حاضر شده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

محمد شاهین، امام جماعت مسجد مسلمانان تورین در خطبه‌های نماز جمعه تأکید کرد: من خود اهل فلسطین هستم که 75 سال است اشغال شده و امروز می‌بینیم که غزه که از سال 2006 در محاصره بوده، اکنون دیگر حتی به آب و برق نیز دسترسی ندارد.

بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله آلمان و فرانسه برگزاری تجمعات در حمایت از طوفان الاقصی و مردم فلسطین را ممنوع اعلام کرده و مقامات برخی از این کشورها به صراحت از وضع مجازات‌های سنگین برای طرفداران فلسطین سخن گفته‌اند.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha