عملیات طوفان الاقصی شکست راهبردی دشمن بود
کد خبر: 4175288
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
اسماعیل هنیه:

عملیات طوفان الاقصی شکست راهبردی دشمن بود

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر شکست راهبردی رژیم صهیونیستی بوده است، تأکید کرد: دشمن توان رویارویی ندارد و به همین دلیل به کشتار روی آورده است.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: ما در برابر تبعات ویرانگر شکست راهبردی دشمن در هفتم اکتبر که زلزله بزرگی در رژیم صهیونیستی ایجاد کرد، قرار داریم.

هنیه تصریح کرد: ما در برابر تبعات ویرانگر شکست راهبردی دشمن در هفتم اکتبر که زلزله بزرگی در رژیم صهیونیستی ایجاد کرد، قرار داریم.

وی افزود: مقاومت تاریخ طوفان الاقصی را رقم زد که سرآغاز زوال اشغالگران از سرزمین و قدس ما است.

هنیه بیان کرد: اشغالگران به ارتکاب کشتار و آواره کردن روی آورده‌اند تا شکستی که پس از ضربه قسام متحمل شده‌اند را جبران نمایند.

وی افزود: ارتش بزدل رژیم صهیونیستی توان رویارویی با مردان شجاع ما را ندارد و به کشتار روی آورده است.

هنیه بیان کرد: راهبرد آزادی و بازگشت را با وجود اقدامات دشمن با حمایت همه جانبه آمریکا و غرب از سر خواهیم گرفت. مردم غزه در سرزمین خود ریشه دارند و از غزه خارج نخواهند شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه تأکید کرد: ضربه راهبردی که به اشغالگران وارد شد، گواه این است که آزادسازی اراضی ما در دسترس است.

وی ضمن تقدیر از راهپیمایی‌هایی که زیر بمباران برگزار شد، تا از مقاومت و قسام حمایت کند، افزود: هجرتی نه از غزه و نه کرانه باختری به مصر رخ نخواهد داد. از مقامات مصر که آماده میزبانی از فلسطینیان هستند، تشکر می‌کنم اما اساساً هجرتی در کار نخواهد بود.

هنیه بیان کرد: تصمیم راندن ساکنان غزه با حمایت آمریکا، سرنوشتش شکست خواهد بود. به برادران در مصر می‌گویم تصمیم ما این است که در سرزمینمان بمانیم.

وی در ادامه تأکید کرد: حماس از هجمه رسانه‌ای ترسی به دل راه نمی‌دهد. حماس غیرنظامیان و کودکان را هدف قرار نمی‌دهد. از همه کسانی که از غزه و مقاومت علیه اشغالگران حمایت کردند، کمال تشکر را دارم و خواهان ادامه آن هستم.

هنیه گفت: این ضربه راهبردی صفحه جدید و درخشانی رقم زد که مفاد آن این است که اشغالگران باید از خاک ما بروند و اسیران آزاد شوند. کرانه باختری باید فعال بماند زیرا ما یک ملت هستیم. ما خواهان آن هستیم که اشغالگران از سرزمین و قدس ما بروند و کشوری در فلسطین به پایتختی قدس برپا کنیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha