تظاهرات آزادی فلسطین از لندن تا استرالیا + فیلم
کد خبر: 4175335
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

تظاهرات آزادی فلسطین از لندن تا استرالیا + فیلم

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم انگلیس شنبه به رغم هشدار مقام‌های دولت لندن برای برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی، در قلب لندن تجمع کرده و با سردادن فریاد آزادی فلسطین خواستار توقف جنایات رژیم اسرائیل شدند. در عین حال شهرهای امان، سیدنی و پیشاور هم شاهد تظاهرات حامیان ملت فلسطین بود.

فریاد آزادی فلسطین از مالدیو تا قلب لندن

به گزارش ایکنا به نقل از یونیوز، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم انگلیس دیروز شنبه به رغم هشدار مقام‌های دولت لندن برای برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی، در قلب لندن تجمع کرده و با سردادن فریاد آزادی فلسطین خواستار توقف جنایات رژیم اسرائیل شدند.

شرکت‌کنندگان از اقوام و ملیت‌های مختلف در این حرکت اعتراضی که در میان تدابیر شدید امنیتی برگزار شد، با حمل پرچم‌ فلسطین و شعارنوشته‌هایی که روی آن عبارت‌هایی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نوشته شده بود، مقابل ساختمان شبکه بی‌بی‌سی در قلب لندن تجمع کرده و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

دولت مالدیو هم با صدور بیانیه‌ای بر حمایت خود از مردم فلسطین تأکید و تجاوز نظامی مستمر (رژیم) اسرائیل به غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه را به شدت محکوم کرد. 

در بیانیه دولت مالدیو آمده است: حملات بی‌رویه اسرائیل جان صدها غیرنظامی فلسطینی از جمله زنان و کودکان را گرفته و هزاران نفر را مجروح کرده و زیرساخت‌های حیاتی از جمله بیمارستان‌ها و مدارس، تأسیسات سازمان ملل متحد (سازمان ملل)، ساختمان‌های مسکونی و عبادتگاه‌ها را تخریب کرده است.

تظاهرات آزادی فلسطین از لندن تا استرالیا + فیلم

رامافوسا با ابراز تسلیت به مردم فلسطین، در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ما با مردم فلسطین پیمان همبستگی می‌بندیم. مردم فلسطین علیه اشغال و آپارتاید مبارزه می‌کنند.

قدس الاخباریه هم گزارش داد که تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در امان، پایتخت اردن در محکومیت سفر وزیر خارجه این کشور به اردن و حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه نیز امروز برگزار شد.

 راهپیمایی‌ پاکستانی‌ها برای حمایت فلسطین

مردم  پاکستان نیز در حمایت از فلسطین و عملیات طوفان الاقصی با برگزاری راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

مردم سیدنی در استرالیا نیز دیروز شنبه، 22 مهر در حمایت از مظلومان غزه و محکومیت حملات جنایتکارانه صهیونیست‌ها راهپیمایی کردند.
 
فریاد آزادی فلسطین از مالدیو تا قلب لندن
 
فریاد آزادی فلسطین از مالدیو تا قلب لندن
 
انتهای پیام
captcha