تلاوت زیبای امدادگر فلسطینی + فیلم
کد خبر: 4175337
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

تلاوت زیبای امدادگر فلسطینی + فیلم

تلاوت زیبای امدادگر فلسطینی اهل غزه با استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

 به گزارش ایکنا به نقل از ینی شفق، تلاوت زیبای امدادگر فلسطینی اهل غزه از آیات 153 تا 155 سوره مبارکه بقره با توجه به لحن زیبا و معنای این آیات مورد توجه گسترده کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

در ویدئوی انتشاریافته این امدادگر فلسطینی این آیات مبارکه را تلاوت می‌کند: «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَعِينُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلَاةِ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ: ای اهل ایمان از صبر و نماز [برای حل مشکلات خود و پاک ماندن از آلودگی‌ها و رسیدن به رحمت حق] کمک بخواهید زیرا خدا با صابران است. وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَكِنْ لَا تَشْعُرُونَ: به آنان که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نگویید، بلکه [در عالم برزخ] دارای حیات‌اند، ولی شما [کیفیت آن حیات را] درک نمی‌کنید.»(۱۵۳ و ۱۵۴ سوره بقره).

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شمار شهدای فلسطینی به بیش از 2200 نفر و تعداد مجروحان به بیش از 8 هزار نفر افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه جلوگیری و از ساکنان بخش شمالی خواسته است تا منطقه را ترک کنند، اقدامی که از نگاه بسیاری جنایت جنگی محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha