کمک ۲۰۰ میلیون تومانی مردم همدان به جبهه مقاومت
کد خبر: 4175629
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی مردم همدان به جبهه مقاومت

رئیس کمیته جستجوی مفقودین شهدا در همدان از کمک ۲۰۰ میلیون تومانی مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان به جبهه مقاومت خبر داد.

بهرام دوست پرست‌، رئیس کمیته جستجوی مفقودین شهدا در همدانبهرام دوست‌پرست‌، رئیس کمیته جستجوی مفقودین شهدا در همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: طی روزهای اخیر و پس از عملیات طوفان الاقصی مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان همچون سنوات گذشته اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی کردند.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی در استان همدان جمع‌آوری شده است، افزود: با توجه به شرایط موجود در غزه و تحریم‌هایی که رژیم اسرائیل برای جبهه حماس اعمال کرده است، امکان انتقال کمک‌های غیرنقدی وجود ندارد.

دوست‌پرست با تأکید بر اینکه مردم استقبال خوبی از کمک به جبهه‌های مقاومت داشته‌اند، اظهار کرد: میزان کمک در ستادهای نماز جمعه استان در هفته گذشته، ۱۸ میلیون تومان گزارش شده است. ستاد جبهه مقاومت استان همدان پایگاهی را در میدان امام تشکیل داده که مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با حضور در این پایگاه واریز کنند.

دوست‌پرست یادآور شد: سایر مردم که امکان تردد در میدان امام را ندارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6273811084145975 واریز کنند.

انتهای پیام
captcha