مسئولان باید به راهنمایی جانبازان گوش دهند
کد خبر: 4175649
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
در مراسم تجلیل از جانبازان بصیر عنوان شد:

مسئولان باید به راهنمایی جانبازان گوش دهند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از جانبازان بصیر و همسران‌شان به بهانه روز عصای سفید با اشاره به آنکه شما جانبازان پشتوانه عمیق و معنوی دارید که راه شهدا را ادامه می‌دهید گفت: مسئولان باید ارشاد و راهنمایی شما را پذیرا باشند.

به گزارش ایکنا به نقل از ایثار؛ مراسم تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنان به مناسبت ۲۳ اکتبر روی جهانی عصای سفید با حضور حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از جانبازان بصیر در ساختمان شهید رسول‌زاده برگزار شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم ضمن خوشآمدگویی به جانبازان بصیر گفت: این نشست برای تحلیل از جانبازان بصیر برگزار شد تا در روز عصای سفید از شما قدردانی کنیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما خدمت شما آمدیم تا خدمتگزار شما باشیم و شما ما را ارشاد و راهنمایی کنید. شما جانبازان پشتوانه عمیق و معنوی دارید که راه شهدا را ادامه می‌دهید.

غفلت و بصیرت دو مولفه مورد تذکار قرآن است

وی ادامه داد: در قرآن دو نکته مورد تاکید قرار گرفته است که موضوع غفلت و بصیرت است که شما نباید دچار غفلت و بی‌توجهی شوید. در مقابل غفلت باید تذکر و یادآوری انجام شود، بصیرت اینجا معنا پیدا می‌کنید، اینکه بصیرت و آگاهی خود را زیاد کنید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران  با تاکید بر داشتن بصیرت و عبرت گرفتن از سرنوشت افراد در طول تاریخ گفت: توجه و نگاه کردن به شما درس عبرتی می‌دهد و بصیرت شما را چند برابر می‌کند. ما باید بیاموزیم یاد بگیریم آنچه در فلسطین شاهد هستیم و رژیم اشغالگر صهیونیست نسل‌کشی می‌کند به دلیل عدم عبرت جهان اسلام از جنایت‌های صهیونیست‌ها در صبرا و شتیلا است.

محرومیت سه ساله جانبازان بصیر از عصا و عینک

همتی جانباز ۷۰ درصد بصیر و دبیر کل تشکل خانه نور در این مراسم گفت: امیدوارم این برنامه هر ساله با تمرکز بیشتری به بهانه این روز برگزار شود. جانبازی شرایط خاص خود را دارد و یک جانباز با یک شرایط خاص شاید نتواند زبان دیگر جانبازان باشد برای همین تشکل ما در سال ۸۳ ایجاد شد.

عقیقی جانباز ۷۰ درصد بصیر و عضو تشکل خانه نور نیز بیان کرد: وضع درمان جامعه ایثارگری خوب نیست و عاجزانه خواهش می‌کنیم به درمان جامعه ایثارگری بپردازید، سه سال است از پرداخت عصا، عینک و ساعت جانبازان بصیر خودداری شده است، اینکه پایش سلامت و درمان‌هم مشکل دارند به کنار.

در پایان این مراسم از کتاب «مجتبی» اثر مجتبی شاکری با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم، محمود پاکدل،  معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ رونمایی شد و از جانبازان بصیر و همسران آن‌ها تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha