نشست «از طوفان الاقصی تا صبح آزادی» در ایکنا برگزار می‌شود
کد خبر: 4175670
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

نشست «از طوفان الاقصی تا صبح آزادی» در ایکنا برگزار می‌شود

نشست «از طوفان الاقصی تا صبح آزادی» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و جمعیت دفاع از ملت فلسطین فردا در ایکنا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، نشست «از طوفان الاقصی تا صبح آزادی» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور  و با هدف بازخوانی ابعاد فرهنگی سیاسی طوفان الاقصی و دستاوردهای نظامی، امنیتی و ... مقاومت اسلامی فلسطین در این عملیات با حضور رئیس، معاونان و جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در این گردهمایی حسن مسلمی نایینی، رئیس جهاد دانشگاهی؛  ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران؛ حسین رویوران، معاونت سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران سخنرانی خواهند کرد.

این همایش روز سه‌شنبه، 25 مهرماه ساعت ۱۰ صبح در  ایکنا به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85 برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود، عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» شنبه، 15 مهرماه 1402 از سوی مقاومت فلسطین با غافلگیری ارتش رژیم صهیونیستی آغاز شد. رزمندگان شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) توانستند  در یک حمله تاریخی و بی‌سابقه، ضربات شدیدی به اشغالگران وارد کنند و صدها نفر از آنها را به هلاکت رساندند.

همایش «از طوفان الاقصی تا صبح آزادی» در ایکنا برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha