تجمع بانوان حوزوی مازندران در حمایت از مردم فلسطین
کد خبر: 4175686
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

تجمع بانوان حوزوی مازندران در حمایت از مردم فلسطین

اجتماع بانوان طلاب حوزه علمیه مازندران به منظور حمایت از مردم غزه در نبرد پیروزمندانه و غافلگیرانه اخیر علیه صهیونیست و محکوم کردن جنایت رژیم اسرائیل در ساری برگزار شد.

تجمع بانوان حوزوی مازندران در حمایت از مردم فلسطینبه گزارش ایکنا از مازندران، اجتماع بانوان طلاب حوزه علمیه مازندران، بیست و سوم مهرماه به منظور حمایت از مردم غزه در نبرد پیروزمندانه و غافلگیرانه طوفان الاقصی علیه صهیونیست و محکوم کردن جنایت رژیم کودک‌کش اسرائیل در ساری برگزار شد.

بر اساس این گزارش خواهران حوزوی ساری بر مقاومت فلسطین و به چالش کشیدن قدرت و ستمگری اسرائیل غاصب تأکید کردند و نیز اتحاد مسلمین، ایستادگی ومقاومت را موجب اظمحلال و نابودی این رژیم جعلی دانستند. 

سعید قلی‌زاده، کارشناس مسائل سیاسی در جمع بانوان طلاب حوزه علمیه ساری با اشاره به برخی اهداف مؤلفه‌های جنگ شناختی یا ترکیبی دشمن با بیان اینکه سکولار از ابتدا به دنبال القای تفکر جدایی دین از سیاست بود که اسلام آن را از اساس نفی می‌کند، افزود: دشمن در القای و ذهنیت بخشی ادراک جوانان و نوجوانان سنین 16 تا 25 سال را در مؤلفه و تفکر سوبژکتویسم با به کارگیری ابزار رسانه تا حدودی سعی در تغییر ذهنیت دینی و مذهبی جامعه داشت.

قلی‌زاده تصریح کرد: دشمن  با ابزار رسانه و فضای مجازی  چنان بر ذهن مردم وارد شد که هویت دینی و مذهبی آنان را خارج از عقل قلمداد نموده تا جامعه نسبت به اعتقادات و مقدسات وقیح گردند.

قلی‌زاده ادراک‌سازی ذهنی در رسانه را جنگ شناختی دشمن خواند و افزود: از آنجایی‌ که جمهوری اسلامی بیش از 40 سال توانست ادراک بین‌المللی را با پذیرش استقلال کشورها و ملت‌ها بدون وابستگی و سر سپردگی به دو قدرت جهان امریکا و اتحاد جماهیر شوروی سابق تغییر دهد، استکبار و ایادی آن دشمنی با ما را تشدید کردند.

وی اظهار کرد: تولید علم همراه با معرفت و بصیرت برای ایجاد تفکر انقلابی اسلامی  و تحول و تعالی بخشی بشریت در همه عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و...  دو مطالبه مهم است که وظیفه تحقق آن برعهده حوزه‌های علمیه، فرهیختگان، صاحب‌نظران و دلسوزان به اسلام و ارزش‌های انسانی است.

در پایان این اجتماع ضد صهیونیستی، بانوان طلاب با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا، مرگ بر انگلیس ضمن انزجار از جنایت رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش، اقدام و حرکت جسورانه و انقلابی به خروش آمده جوانان و مردم غزه را بجا و شایسته دانسته و حمایت خود را با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha