محفل قرآنی مردم اندونزی برای حمایت از فلسطین
کد خبر: 4175694
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰

محفل قرآنی مردم اندونزی برای حمایت از فلسطین

بیش از هزار نفر از مردم اندونزی با تجمع در منطقه یادبود ملی در مرکز جاکارتا به تلاوت قرآن و خواندن دعا برای حمایت از فلسطین در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی اقدام کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از مینا نیوز، بیش از هزار مسلمان صبح یکشنبه در منطقه یادبود ملی در مرکز جاکارتا تجمع کردند و تظاهراتی مسالمت‌آمیز برای خواندن قرآن و دعا با هم برای حمایت از فلسطین در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

این اقدام که با هماهنگی گروه اقدام الاقصی در اندونزی انجام شد، هم‌زمان با روز بدون خودرو در جاکارتا صورت گرفت.

این تجمع که تا ساعت 10 صبح ادامه داشت، به رهبری امام جماعت مسلمین، شیخ یخشی الله منصور، با قرائت قرآن، سوره اسراء و اقامه نماز جماعت انجام شد.

انصارالله، رئیس گروه اقدام الاقصی، گفت که آنها خواندن قرآن و دعا با هم را انتخاب کرده‌اند به این امید که خداوند به مردم فلسطین یاری دهد.

انصارالله گفت: جمعیت از مناطق مختلف جاکارتا و اطراف آن آمدند و ما نیز برای کمک به فلسطین عملیات جمع‌آوری کمک مالی ترتیب دادیم.

به گفته معاون وی سوره اسراء در قرآن کریم از این رو برای تلاوت انتخاب شده است که خداوند به مسلمانان در آن به ویژه مسلمانان فلسطین وعده پیروزی داده است.

محفل قرآنی مردم اندونزی برای حمایت از فلسطین

در پی حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران گسترده آن که در پس عملیات طوفان الاقصی صورت گرفت، تاکنون بیش از 2750 فلسطینی شهید و بیش از 7500 نفر نیز زخمی شده‌اند.

اقدامات و فعالیت‌ها برای اعلام همبستگی جهانی با مردم فلسطین نه تنها در کشورهای اسلامی، بلکه در کشورهای مختلف غربی نیز انجام شده است. شرکت‌کنندگان در این محفل همچنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه را محکوم کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha