تأکید کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی بر شکست رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4175751
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

تأکید کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی بر شکست رژیم صهیونیستی

کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی با صدور بیانیه‌ای درباره عملیات طوفان الاقصی که دهمین روز خود را پشت سر می‌گذارد، تأکید کرد که تلاش‌های رژیم صهیونیستی به ترمیم چهره ارتش شکست‌خورده این رژیم کمکی نخواهد کرد.

به گزارش ایکنا، در دهمین روز عملیات طوفان الاقصی کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی با صدور بیانیه‌ای بر ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی و از دست رفتن هیبت و اعتبار آن تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

ما به فرزندان مقاومت که در حال نبرد در عملیات طوفان الاقصی هستند درود می‌فرستیم و ضمن حمایت از آن‌ها می‌خواهیم که به شکست کشاندن اشغالگران و نابودی ارتش شکست خورده آن ادامه دهند. ما اطمینان داریم که مقاومت متوقف نشده و ادامه خواهد یافت تا زمانی که اهداف مردم ما محقق شود و اشغالگران شکست بخورند.

جنایت صهیونیستی، نسل کشی و نقض حقوق بشر از جمله کشتار کودکان، زنان، سالمندان و بیماران، بمباران منازل و تهدید بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مؤسسات غیرنظامی همواره عادت رژیم اشغالگر بوده، رژیمی که مبتنی بر قتل و جنایت و اشغال سرزمین فلسطین شکل گرفته است. از این رو، ما از جامعه جهانی می‌خواهیم جلوی این جنایات را بگیرد چرا که در آن تمام هنجارها، کنوانسیون‌ها و حقوق بشر بین‌المللی بلافاصله نقض می‌شود.

به ملت‌های ملت عربی و اسلامی، به مقاومت دلیرانه در هر مکان و میدانی، و به مردم آزاده جهان به خاطر موضع تاریخی‌شان در حمایت از آرمان مردم ما و حق آنها در آزادی و زندگی با عزت درود می‌فرستیم. از آن‌ها می خواهیم که به همه فعالیت‌ها، راهپیمایی‌ها و تظاهرات در همه پایتخت‌ها و شهرهای جهان ادامه دهند و از کل مردم فلسطین حمایت کنند.

مقاومت به هر شکل حق ملت فلسطین است و اتحاد مردم در صحنه‌های درگیری و مبارزه مؤید آن است که مردم راه خود را به سوی آزادی و بازپس‌گیری حقوق خود می‌دانند.

به همه کشورهایی که پروژه‌های آوارگی مردم ما را رد کرده‌اند درود فرستاده و از آن‌ها قدردانی می‌کنیم، این موضع مردم فلسطین است و ما به ویژه از برادران خود در مصر یاد می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم که یک جنبش منطقه‌ای و بین‌المللی را رهبری کرده و گذرگاه رفح را باز کنند تا نیازهای ضروری مردم ما برطرف شود.

ما از آنروا، صلیب سرخ و نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم که مسئولیت‌های خود را در همه مناطق نوار غزه فوراً بر عهده بگیرند و به نیازها و خواسته‌های مردم ما در آنجا پاسخ دهند و تأکید می‌کنیم که آنروا به مسئولیت خود در قبال فلسطینیان توجهی ندارد.

انتهای پیام
captcha