دوره آموزشی «محتواساز» در حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود
کد خبر: 4175819
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
با مشارکت جهاددانشگاهی واحد اصفهان

دوره آموزشی «محتواساز» در حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود

دوره آموزشی «محتواساز» با محوریت تولید محتوا در حوزه علم و فناوری از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

دوره آموزشی «محتواساز»به گزارش ایکنا از اصفهان، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با همکاری جهاددانشگاهی واحد اصفهان، دوره آموزشی «محتواساز» را با محوریت تولید محتوا در حوزه علم و فناوری برگزار می‌کند.

این دوره در گستره ملی و ویژه دانشجویان سراسر کشور به‌صورت مجازی و رایگان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن از 60 ساعت آموزش نظری و عملی بهره‌مند می‌شوند.

چیستی تولید محتوا و کیستی تولیدکننده محتوا، آشنایی با محتوای علمی و انواع آن، آشنایی با ابزار و بسترهای تولید محتوای علمی، نحوه تعیین هدف محتوایی، تدوین سند استراتژی محتوای علمی، تدوین سند پرسونای مخاطب محتوای علمی، آشنایی با علم و فناوری در دنیای روایتگری، برنامه‌ریزی و تقویم محتوایی، تشکیل تیم محتوا، تحلیل استراتژیک محتوای علمی، ویراستاری محتوای علمی و شاخص‌های عملکرد محتوا یا KPI، سرفصل‌های دوره «محتواساز» را تشکیل می‌دهد.

زمان برگزاری دوره، آبان و آذرماه سال جاری است و علاقه‌مندان تا پایان مهرماه جاری می‌توانند با مراجعه به نشانی www.jzip.ir/elm برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کنند. برگزیدگان این دوره علاوه بر دریافت گواهی‌نامه معتبر از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و جهاددانشگاهی، برای حضور در کمپ پایان دوره نیز دعوت می‌شوند.

بهاره صفوی، محمدحسین جهان‌پناه، کاظم کوکرم، محمدرضا نوروزی، محمدجواد ترابی، پیمان اکبرنیا، عرفان خسروی و محمد فرمان‌آرا، استادان دوره تولید محتوا در حوزه علم و فناوری هستند.

دانشجویانی که علاقه‌مند به ثبت‌نام و شرکت در دوره «محتواساز» هستند، در صورت هرگونه پرسش یا نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این دوره می‌توانند با شماره 09366489974 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha