بیانیه جهادگران دانشگاهی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4175830
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
در پایان نشست «از طوفان الاقصی تا صبح آزادی» قرائت شد

بیانیه جهادگران دانشگاهی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

جهادگران دانشگاهی در پایان نشست «از طوفان الاقصی تا صبح آزادی» در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر اینکه اخراج فلسطینیان از سرزمین مادری‌شان با هر عنوانی، پروژه‌ای شکست خورده است، اعلام کردند که حمایت از مقاومت تا آزادسازی کامل فلسطین و قدس شریف با قدرت ادامه خواهد داشت.

بیانیه جهاددانشگاهی در پی عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی

به گزارش ایکنا، نشست «از طوفان الاقصی تا صبح آزادی» صبح امروز، سه‌شنبه، 25 مهر ماه به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و با حضور رئیس، معاونان، جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی و سخنرانی  ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران؛ حسین رویوران، معاونت سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران، در سازمان قرآنی برگزار و بیانیه پایانی آن قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

قال تعالی: وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُكِّرَ بِآيَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ (آیه ۲۲ سوره سجده)

بار دیگر و در سکوت مرگ‌آلود مجامع بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری، دست جنایتکار بنی‌صهیون آغشته به خون هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین شد و در اقدامی مرموزانه، درصدد تغییر در معادلات میدان از طریق توطئه شوم کوچ اجباری ساکنان اصلی فلسطین از باقی‌مانده سرزمین مادری خود، باریکه غزه، هستند.

دشمن صهیونیستی با خطای فاحش در محاسبات خود، گام در ورطه نابودی نهاده و خود را به فرجام موعود خود نزدیکتر از هر زمان دیگری کرده است که این وعده تخلف‌ناپذیر الهی است که: «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا (آیه ۷ سوره اسراء)

حال که دشمن صهیونیستی با اقدام غافلگیرانه و عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» امواج سهمگینی از خسارات و تلفات را تجربه نموده و شکست هیمنه شکست‌ناپذیری این رژیم جعلی و قدرت پوشالی، تلخی بی‌پایانی را در کامش فرو نهاده، تلاش دارد تا با سیاست کشتار گسترده و تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه، مقاومت را به عقب رانده و سرپوشی بر شکست‌های غیرقابل ترمیم خود بگذارد.

در این هنگامه لازم است جهان اسلام و همه وجدان‌های بیدار، از هر مسیری در محکومیت اقدامات ددمنشانه این رژیم سفاک و نیز حمایت از مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس باشد.

ما جهادگران جهاد دانشگاهی در پاسخ به ندای مظلومیت مردم مسلمان غزه، ضمن اعلام حمایت کامل از مقاومت و نیز محکومیت اقدامات رژیم نحس و نجس صهیونیستی، اعلام می‌داریم:

۱. هرگونه تغییر در ژئوپلیتیک منطقه و با هر هدفی محکوم است.

۲. اخراج فلسطینیان از سرزمین مادری‌شان با هر عنوانی، پروژه‌ای شکست خورده است.

۳. جنایات ناشی از هفت دهه تجاوز و غصب رژیم صهیونسیتی باید در محاکم بین‌المللی مورد رسیدگی قرار گیرد و جنایتکاران آن می‌بایست به محکمه سپرده شوند.

۴. استفاده گسترده از سلاح‌های ممنوعه در جنگ می‌بایست به شدت محکوم و مسببان و حامیان آن می‌بایست پاسخگوی اقدامات ننگین خود باشند.

۵. حمایت از مقاومت تا آزادسازی کامل فلسطین و قدس شریف با قدرت ادامه خواهد داشت.

در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدا و آرزوی سلامتی کامل برای همه مجروحان، به همه مجاهدان و مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم تا پای جان دست از حمایت از مقاومت اسلامی برنخواهیم داشت و در انتظار آزادی کامل قدس و اقامه نماز در صحن شریف مسجد الاقصی هستیم.

إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيدًا وَنَرَاهُ قَرِيبًا  (آیات ۶ و ۷ سوره معارج)

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۱
0
0
تکبیر
captcha