پنجمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در آق‌قلا برگزار شد
کد خبر: 4175834
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

پنجمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در آق‌قلا برگزار شد

پنجمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز قرآنی بانوان با حضور امام جمعه آق‌قلا و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، کارشناسان و جمعی از بانوان قرآنی امروز، 25 مهرماه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در آق قلابه گزارش ایکنا از گلستان، پنجمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز قرآنی بانوان با حضور امام جمعه آق‌قلا و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، کارشناسان و جمعی از بانوان قرآنی امروز، 25 مهرماه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

حجت‌الاسلام نادرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا ضمن عرض خیر و مقدم و تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت گفت: عملیات حماس در حمله به مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت بود که ظالمان جهان را در بهت و حیرت فرو برد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا گفت: رژیم منحوس صهیونیستی برای جبران این فضاحت تاریخی و شکست غيرقابل ترمیم خود دست به کشتار گسترده اطفال بی‌گناه، زنان بی‌پناه و سالخوردگان زده و تلخ‌ترین تراژدی تاریخ بشری را رقم زده است، لذا کشورهای مسلمان باید حمایت همه جانبه خود را از فلسطین اعلام کنند.

حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه شهرستان آق‌قلا در این جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات این هیئت در برگزاری برنامه‌های قرآنی در بخش بانوان گفت: داشتن بانک اطلاعات بروز و به هنگام از الزامات اساسی کار به خصوص کارهای فرهنگی و قرآنی بوده هر یک از مسئولان و رابطین قرآنی در شهرستان‌ها باید به موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین از اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان درخواست کردند که برنامه‌های شش ماهه نیمسال دوم را ارائه تا با همکاری ستادهای نماز جمعه در پیشبرد هر چه بهتر این برنامه‌های قرآنی برای فعالان قرآنی قدم‌های ماندگاری برداشته شود.

همچنین هماهنگی و همکاری با ستاد شهرستانی برای برگزاری جشن و شادی به مناسبت عملیات (طوفان الاقصی) و به حمایت از مردم فلسطین در سطح فعالان قرآنی شهرستان، پیگیری و هماهنگی در ارائه گزارش هفته وحدت در بخش قرآنی در سطح شهرستان و ارائه به دارالقران استان، تکمیل و بروزرسانی و شناسایی فعالان قرآنی بانوان شهرستان به عنوان اطلس جامع قرآنیان و هیئت اندیشه‌ورز قرآنی، هماهنگی با خانه‌های قرآنی و دیدار و سرکشی از آنها از جمله مصوباتی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام
captcha