ورزشکاران البرزی در پویش اهدای خون شرکت می‌کنند
کد خبر: 4175847
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

ورزشکاران البرزی در پویش اهدای خون شرکت می‌کنند

مدیرکل انتقال خون البرز از اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این پویش با هدف افزایش ذخایر خون و ترویج فرهنگ اهدای خون برگزار می‌شود.

اهدای خون

محمد میری، مدیرکل انتقال خون استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران همزمان با سراسر کشور به‌مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش از ۲۶ مهرماه به‌مدت یک هفته با هدف افزایش ذخایر خون و ترویج فرهنگ اهدای خون خبر داد.

وی با بیان اینکه جامعه ورزش البرز در همه حال نشان داده که علاقه‌مند به مشارکت در کار خیر و نجات جان انسان‌هاست، افزود: اهدای خون توسط ورزشکاران و چهره‌های شاخص ورزشی سبب الگو گرفتن جوانان از آنها و ترویج فرهنگ اهدای خون در میان مردم می‌شود.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران طیف وسیعی از جامعه را تشکیل می‌دهند، امیدواریم در این هفته شاهد مشارکت بیشتر ورزشکاران، ورزش‌دوستان، هیئت‌های مختلف ورزشی و جوانان در امر خداپسندانه اهدای خون در سراسر استان باشیم.

مدیرکل انتقال خون البرز در پایان گفت: پایگاه‌های اهدای خون سراسر استان آماده خدمت‌رسانی و همکاری با فدراسیون‌های مختلف ورزشی و جامعه ورزشکاران و ورزش‌دوستان برای پیوستن به پویش اهدای خون ورزشکاران، هستند.

انتهای پیام
captcha