ضرورت بسیج توان جهان اسلام برای نبرد پایانی علیه رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4175853
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
ناصر ابوشریف تأکید کرد:

ضرورت بسیج توان جهان اسلام برای نبرد پایانی علیه رژیم صهیونیستی

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و جنایات اسرائیل در غزه تأکید کرد: ما اکنون شاهد نبردی بسیار بزرگ و فراگیر هستیم که نیازمند حمایت همه‌جانبه مسلمانان جهان است. همانطور که کافران با هم متحد هستند مسلمانان هم باید برای حقوق خود متحد باشند، باید تمام توان خود را بسیج کنیم.

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران

به گزارش خبرنگار ایکنا، نشست «از طوفان الاقصی تا صبح آزادی» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور  و با هدف بازخوانی ابعاد فرهنگی سیاسی طوفان الاقصی و دستاوردهای نظامی، امنیتی و ... مقاومت اسلامی فلسطین در این عملیات با حضور رئیس، معاونان و جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی صبح امروز، 25 مهرماه برگزار شد.

در این گردهمایی حسن مسلمی نایینی، رئیس جهاد دانشگاهی؛  ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران؛ حسین رویوران، معاونت سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران سخنرانی کردند.


بیشتر بخوانید:


طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی اسرائیل را درهم شکست

ناصر ابوشریف در سخنان خود گفت: عملیات طوفان الاقصی ضعف اسرائیل را نشان داد و ثابت کرد که قدرت این رژیم ذاتی نیست بلکه متکی به حمایت کشورهای غربی از این رژیم است.

وی ادامه داد: چند روز قبل آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که یهودی است از سرزمین‌های اشغالی دیدار کرد. او در این دیدار به خاطر شکست اسرائیل گریه کرد. باید به یاد داشته باشیم که شرکت‌های یهودی آمریکایی سالانه 13 میلیارد دلار به اسرائیل کمک می‌کنند. دولت آمریکا 4 میلیارد دلار، آلمان 5 میلیارد دلار و بقیه کشورهای غربی هم 4 میلیارد دلار به این رژیم کمک می‌کنند.

ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران

ابوشریف افزود: اسرائیل یک دژ مستحکم امنیتی با هزینه یک میلیارد دلار در نوار غزه ایجاد کرده بود. این دژ شامل دوربین‌های بسیار پیشرفته 24 ساعته، دستگاه‌های شنود قوی است. همه موبایل‌ها و اینترنت تحت اشراف رژیم صهیونیستی است. پهپادهای این رژیم 24 ساعته در حال گشت‌زنی هستند. با همه این امکانات و تجهیزات امنیتی چنین عملیاتی که از نظر طراحی و اجرا بی‌نظیر بود با استفاده از یک ساعت غفلت صهیونیست‌ها انجام شد. آنها تنها یک ساعت مقاومت را دست کم گرفتند و چنین شکستی خوردند.

تقوا و پایداری، شرط پیروزی است

وی ادامه داد: این پیروزی‌ها به فضل الهی ادامه دارد اما شرط تداوم آن تقوا، ایمان و پایداری در مسیر حق است. پیروزی در این عملیات یک مثال روشن است که امت اسلامی به بیداری نیاز دارد. اما با نهایت تأسف باید گفت که شاهدیم رژیم‌های منطقه در خدمت اهداف آمریکا و اسرائیل هستند.

وی افزود: در سال 1948 دو ژنرال اردنی علیه صهیونیست‌ها شورش کردند و توانستند 285 صهیونیست را به هلاکت برسانند. در سال 1967 در نبرد کرامت یک فرمانده اردنی توانست یگانی از توپخانه اسرائیل را از بین ببرد.

اسرائیل، عامل جنایت علیه بشریت

نماینده جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: مشکل جهان اسلام امروز وجود حکامی است که تحت سلطه آمریکا و اسرائیل هستند. ما در غزه شاهد جنایت بزرگی علیه بشریت هستیم که شامل مجازات دسته‌جمعی، کشتار کودکان و زنان، نسل‌کشی، بمباران بیماراستان‌ها، قطع آب، برق و کمک‌های غذایی است.

ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران

ناصر ابوشریف در ادامه گفت: همه این جنایات در سازمان ملل متحد ثبت شده است. حتی برخی سازمان‌های حقوق بشری در اسرائیل هم علیه این جنایات اعتراض کرده‌اند و متأسفانه صدای آن‌ها بلندتر هم بوده است. با این حال شاهدیم که غرب در برابر این همه جنایت ساکت است. کشورهای غربی با هر نوع روایت از این جنایات در مطبوعات برخورد می‌کنند. این یک جنایت بزرگ از نظر انسانی، اخلاقی و نقض دموکراسی است.

ابوشریف افزود: غرب از نظر اطلاع‌رسانی هم دچار سقوط شده است. چندی قبل یک کاریکاتوریست که کاریکاتوری از نتانیاهو کشیده بود با وجود چهل سال سابقه کار، از روزنامه آبزرور اخراج شد. هیچ دیکتاتوری در جهان چنین برخوردی با مطبوعات نکرده است. غرب به طور کامل حامی رژیم صهیونیستی است و برای انجام هر جنایتی به این رژیم چراغ سبز داده است.

ضرورت اتحاد جهان اسلام برای نبرد پایانی

وی تأکید کرد ما اکنون شاهد یک نبرد بسیار بزرگ و فراگیر هستیم که نیازمند حمایت همه‌جانبه مسلمانان جهان است. همانطور که کافران با هم متحد هستند مسلمانان هم باید برای حقوق خود متحد باشند. ما باید تمام توان خود را بسیج کنیم. 

ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران

ابوشریف ادامه داد: اکنون آمریکا تنها دوهزار کارشناس خود را برای جنگ در غزه آماده کرده است که اسرائیل در صورت ورود به غزه از آنها کمک می‌گیرد. خوشبختانه محور مقاومت برای نبرد آماده است. حزب الله لبنان آماده است؛ گروه‌های دیگر مقاومت هم آماده‌اند. مردم در مصر، سوریه، اردن و دیگر کشورهای اسلامی هم باید آماده باشند زیرا امیدی به حکومت‌های کشورهای اسلامی نیست. علما و اندیشمندان مسلمان هم باید به حمایت از مقاومت برخیزند. وی تأکید کرد این نبرد پایانی بین ما و آنهاست و ما باید همه توان خود را بسیج کنیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha