اعتراف رئیس سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به شکست
کد خبر: 4176000
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
با تحولات فلسطین؛

اعتراف رئیس سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به شکست

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدای فلسطینی از زمان شروع تجاوز این رژیم به غزه به حدود 3 هزار نفر رسیده است.

به گزارش ایکنا به نقل از رسانه‌های فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت حدود سه هزار نفر از فلسطینیان ساکن نوار غزه و مجروح شدن بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در شنبه هفته تاکنون، حدود سه هزار فلسطینی شهید و ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) امروز سه شنبه از وجود صدها پیکر بی‌جان اهالی غزه در زیر آوار ناشی از تجاوزات رژیم صهیونیستی خبر داد.

یونیسف افزود: صدها پیکر بی‌جان همچنان زیر آوار ویرانی غزه است و باید پیش از تبدیل شدن به یک بحران بهداشتی، از زیر آوار بیرون آورده شوند.

یونیسف تأکید کرد که صدها کودک بی‌گناه در نتیجه حملات شدید و مکرر جنگنده‌های اسرائیل به شهادت رسیدند.

دفتر رسانه دولتی در غزه نیز درباره وجود پیکر بیش از هزار شهید در زیر ویرانه‌های غزه و تبدیل شدن آن به یک فاجعه انسانی و محیطی در این باریکه هشدار داده است.

دفتر مزبور افزود: بیرون آوردن این پیکرها، تعداد شهدای ثبت شده در وزارت بهداشت را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و طولانی شدن روند خارج کردن آن‌ها ممکن است منجر به یک فاجعه زیست محیطی و شیوع بیماری‌های واگیردار شود.

خانه اسماعیل هنیه هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت

منابع خبری از بمباران منزل رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه خبر می‌دهند.

در سایه انفعال جهانی حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف قراردادن غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه همچنان ادامه دارد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اردوگاه الشاطی واقع در نوار غزه را بمباران کردند.

همچنین گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس شهادت ایمن نوفل (ابو احمد)، عضو شورای نظامی این گردان‌ها و فرمانده لشکر مرکزی قسام در حمله جنگنده‌های اسراییلی به اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را تسلیت گفت.

بر اثر بمباران شدید مناطق پیرامونی مسجد تقوی در اردوگاه بریج در مرکز نوار غزه نیز چندین فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی، خانه‌ای در اطراف منطقه ابواسکندر در محله شیخ رضوان واقع در شهر غزه را بمباران کردند.

غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه نیز توسط ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد و دو خانه در شهرک النمساوی هدف قرار گرفت. در نتیجه بمباران شهرک حی البرابخه در مرکز شهر خان یونس نیز چهار فلسطینی شهید و چندین نفر زخمی شدند.

در نتیجه بمباران منزل خانواده ابوسلیمه در رفح نیز چندین نفر از اعضای این خانواده فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین زخمی نیز به بیمارستان الکویتی منتقل شدند.

علاوه بر این در جریان بمباران یک مدرسه آوارگان فلسطینی در غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی نیز چندین فلسطینی شهید یا زخمی شدند.

شهادت ۵ رزمنده حزب‌الله در درگیری‌های مرزی با رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کرد که ۵ تن از مبارزان مقاومت اسلامی لبنان در جریان درگیری‌های مرزی میان مبارزان مقاومت و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

بر این اساس حسین هانی الطویل «ربیع» از اهالی شهرک خربه سلم در جنوب لبنان و مهدی محمد عطوی «امیر کربلا» از اهالی شهرک کونین در جنوب لبنان در جریان انجام وظایف جهادی به شهادت رسیدند.

محمود احمد بیز «کاظم» از اهالی شهرک مشغره در بقاع غربی و حسین عباس فصاعی «ساجد کربلا» از اهالی شهرک کونین نیز رزمندگان سوم و چهارمی هستند که در این درگیری‌ها به فیض شهادت نائل آمدند.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله همچنین از شهادت ابراهیم حبیب الدبق در جریان نبرد با صهیونیست‌ها در جنوب لبنان خبر داد.

پیشتر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز مرکز تجمع نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی در برابر شهرک رامیا در نزدیکی مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند و چندین نفر را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر تصریح کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز گروهی از نظامیان صهیونیست که در موضع بیاض بلیدا مستقر بودند را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند و آسیب‌هایی قطعی را به آن‌ها وارد کردند.

از سوی دیگر المیادین اعلام کرد که مقاومت اسلامی لبنان پادگان برانیت را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

اعتراف رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل به شکست در برابر مقاومت

رئیس سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در سخنانی به شکست این رژیم در مقابل مقاومت فلسطین در جریان عملیات دلاورانه طوفان الاقصی اذعان کرد.

اهارون حلیفا، رئیس سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره اعتراف کرد: ما در زمینه هشدار پیشگیری نسبت به عملیات حماس در منطقه غلاف غزه شکست خوردیم.

رئیس سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که مسئولیت کامل این شکست را بر عهده می‌گیرد.

پیش از این نیز رونین بار، رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» اعلام کرد که مسئولیت شکست اطلاعاتی را پس از حمله حماس می‌پذیرد.

بار در پیامی به کارکنان شاباک نوشت: با وجود اتخاذ مجموعه اقداماتی، اما از بدشانسی شنبه (۷ اکتبر) نتوانستیم هشداری کافی برای شکست حمله بدهیم.

وی تأکید کرد که در مقام ریاست سازمان مسئولیت (این شکست) بر گردن من است. وقت برای انجام تحقیقات وجود دارد، اما اکنون زمان جنگ است.

بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز یکشنبه شب در سخنانی به شکست این رژیم در جریان حملات مقاومت اذعان کرده و گفته بود: ما باید با دردناکی و سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خورده‌ایم.

انتهای پیام
captcha