آیین تجلیل از جهادگران و خادمین عهد خدمت و خط امام در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4176002
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

آیین تجلیل از جهادگران و خادمین عهد خدمت و خط امام در ارومیه برگزار شد

آیین تجلیل از جهادگران و خادمین عهد خدمت و خط امام(ره) به همت سازمان بسیج سازندگی اذربایجان غربی با حضور مسئولان و گروه‌های جهادی در ارومیه برگزار شد.

سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز 25 مهر در آیین تجلیل از جهادگران و خادمین عهد خدمت و خط امام(ره) که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با حضور مسئولان و گروه‌های جهادی برگزار شد، گفت: جهادگران در مناطق محروم باید حضور مستمر و منظم داشته باشند.

وی خدمت به مردمی که در مناطق کم‌برخوردار ساکن هستند یک نوع جهاد فی‌سبیل‌الله و گام بلند برای جلب رضایت خداوند متعال دانست و گفت: جوانی بهترین زمان برای فعالیت در این زمینه است، پس نباید از آن غفلت ورزید.
وی با بیان اینکه جوانان می‌توانند کشورمان را به سمت عمران و آبادانی سوق دهند، گفت: اعتقاد به ارزش‌های انقلابی و پایندی به معنویات یکی از مهم‌ترین خصوصیات جوانان جهادگر است، که لازم است این خصیصه‌ها را در وجود خود بیش از پیش تقویت کنند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، اضافه کرد: شهدای دانشجوی ما در مقابل دشمن جهاد کردند و جهاد شما همین است که به مردم خدمت می کنید، پس با در پیش گرفتن این رویه می‌توانید یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه دارید.

وی ضمن تاکید بر اینکه، اندوخته‌ها در زندگی شخصی نیز باید به کار بسته شود، گفت: چنانچه سیره شهدا را مطالعه کرده و در زندگی خصوصی و اجتماعی راه آنها را دنبال کنیم، به طور قطع خواهیم توانست به قله‌های رفیع معنویت، پیشرفت و اقتدار دست پیدا کنیم.

وی گفت: کشور ما مهد علم است و بر کسی پوشیده نیست، که از تمدن پیشرفته‌ای برخوردار هستیم، ما در جنگ تجهیزات نظامی و تسلیحاتی کافی نداشتیم اما در مقابل دشمنان با عنصر معنویت و صرف فعل خواستن ایستادیم و اقتدار را در کشورمان نهادینه کردیم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی اضافه کرد: استاندارد دوگانه حقوق بشر را در دنیا شاهد هستیم، که در مقابل کشتار کودکان غزه و فلسطین سکوت کرده، حال آنکه این موضوع از جهات مختلف حائز اهمیت است.  

رجبی با بیان اینکه اهمیت کار حاج قاسم امروز معلوم می‌شود، خاطرنشان کرد: با عملیات طوفان‌الاقصی، ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی ار بین رفته، که این موضوع برای دوستان و کشورهای مستضعف جهان مایه امید است.

انتهای پیام
captcha