صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن درهای جهنم هستند
کد خبر: 4176057
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
قالیباف در نطق پیش از دستور:

صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن درهای جهنم هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل‌کشی هولناک مردم مظلوم غزه به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد، گفت: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن درهای جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند و با این ظلم‌های بی‌پایان دودمان خود را برباد خواهند داد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز، چهارشنبه 26 مهرماه خانه ملت گفت: دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل‌کشی هولناک مردم مظلوم غزه به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد.
 
وی افزود: صهیونیست‌ها روی زشت و دست‌های خون‌آلود خود را برای جهانیان آشکار ساختند و نشان دادند که حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی در عصر ما به واژه‌هایی کاملا بی‌معنا و بی‌خاصیت تبدیل شده‌اند.
 
قالیباف تأکید کرد: دوران بیانیه‌نویسی و اظهار تأسف‌های دروغین به پایان رسیده و جهان منتظر اقدامات عملی است.
 
رئیس مجلس با اشاره آمادگی مسلمانان برای فداکاری و جهاد در مقابل رژیم صهیونیستی گفت: ملت‌های مسلمان و عرب از دولت‌های خود انتظار دارند علاوه بر محکوم کردن این جنایات اقدامات عملی هماهنگ را برای متوقف کردن این ماشین جنگی در دستور کار قرار دهند.
 
وی در پایان اظهار کرد: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن درهای جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند و با این ظلم‌های بی‌پایان دودمان خود را برباد خواهند داد.
 
پس از پایان نطق قالیباف، نمایندگان با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کرده و از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز انزجار کردند.
 
رئیس مجلس نیز به منظور شرکت نمایندگان در راهپیمایی علیه جنایات رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی زنگ اعلام تنفس جلسه امروز را به صدا درآورد.
انتهای پیام
captcha