تجمع مردم خرم‌آباد در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4176071
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
عصر امروز

تجمع مردم خرم‌آباد در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی برگزار می‏‌شود

تجمع مردم خرم‌آباد در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین، عصر امروز، ۲۶ مهرماه در مقابل قلعه فلک‌الافلاک این شهر برگزار می‌شود.

تجمع مردمی خرم‌آباد در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستیبه گزارش ایکنا از لرستان، شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تجمع مردمی در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

در پی اوج گرفتن جنایات رژیم جلاد صهیونیستی و قتل‌عام مردم بی‌دفاع فلسطین به‌ویژه حمله وحشیانه و بی‌سابقه به بیمارستان المعمدانی غزه، خشم و انزجار ملت‌های جهان از این جرثومه فساد رو به افزایش است و بی‌گمان سکوت هیچ انسان آزاده‌ای در برابر این حجم از شقاوت و خونریزی جایز نیست.

امروز موج خشم و نفرت از اسرائیل غاصب از مرزهای جهان اسلام فراتر رفته و حتی مردم کشورهایی که حامی و پشتیبان این رژیم منحوس هستند نیز با برگزاری تجمع و راهپیمایی بیزاری خود را از آنان و سیاست‌های خباثت آلودشان اعلام می‌کنند.

به همین منظور و در پی درخواست‌های مکرر گروه‌ها، تشکل‌ها و عموم مردم شهرستان خرم‌آباد مبنی بر برگزاری تجمع اعتراضی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین، به اطلاع می‌رساند: اجتماع بزرگ مردم این شهرستان عصر امروز، چهارشنبه، ۲۶ مهرماه رأس ساعت ۱۶ در مقابل قلعه فلک‌الافلاک برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان از عموم مردم متدین و انقلابی استان دعوت می‌کند با حضور یکپارچه در این تجمع بزرگ خشم و انزجار خود از این اقدامات رذیلانه را ابراز نموده و همراه با دیگر ملت‌ها حمایت خود از مردم بی‌دفاع فلسطین را اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha