الازهر: امت اسلامی با تمام توان از فلسطین دفاع کند
کد خبر: 4176091
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

الازهر: امت اسلامی با تمام توان از فلسطین دفاع کند

الازهر از همه امت اسلامی خواست با استفاده از تمام امکانات خود از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از القاهره الاخباریه، بمباران شب گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه که منجر به کشته شدن حداقل ۵۰۰ نفر شده است با محکومیت گسترده جهانی روبرو شده است.
الازهر مصر امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از امت اسلامی خواست تا در برابر جنایت اشغالگران اسرائیلی در بمباران بیمارستان غزه همه توان و سرمایه خود را به کار گیرند و پشت سر فلسطین و مردم آن بایستد.
 
الازهر در این بیانیه‌ در صفحات اجتماعی خود نوشت: امت عربی و اسلامی باید در وابستگی خود به استکبار اروپایی و آمریکایی تجدید نظر کنند.
 
الازهر افزود: فلسطینی‌ها باید مطمئن باشند که غرب با همه توان نظامی و نیروی مخرب خود در مواجهه با آنها ضعیف و بیمناک است. غرب در سرزمینی غیر از سرزمین خود می‌جنگد و از باورهای منسوخ و ایدئولوژی‌هایی که به یک شوخی گریه دار تبدیل شده‌اند دفاع می‌کند.
 
الازهر  ادامه داد: امت اسلامی باید آنچه را که خداوند از نظر قدرت و پول و ثروت به آنها داده و تجهیزاتی که در اختیار دارد صرف کند و پشت سر فلسطین و مردم مظلومش بایستد که با دشمنی روبروست که وجدان و شعور و خود را از دست داده و به انسانیت و اخلاق و همه آموزه های رسولان و پیامبران  پشت کرده است. 
انتهای پیام
captcha