ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی برای دنیا روشن شود
کد خبر: 4176116
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی برای دنیا روشن شود

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهدای آذربایجان غربی لازمه اتحاد جهاد اسلام را آگاهی‌بخشی دانست و گفت: امروز باید تلاش کنیم ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی برای ملت‌های اقصی نقاط دنیا روشن شود.

حجت‌الاسلام عسگر امامیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر امامی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 26 مهر در سلسله جلسات جهاد تبیین با موضوع تحولات منطقه که در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب برگزار شد، گفت: جهاد تبیین یک حرکت الهی و قرآنی است که توصیه خداوند متعال است، بنابراین باید هر کس به اندازه‌ای که در توان دارد به این سمت حرکت کند.

وی ضمن ابراز تأسف از حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان غزه، ادامه داد: این اقدام به معنای واقعی کلمه یک جنایت جنگی تمام‌عیار بوده و به هیچ عنوان قابل اغماض نیست، چراکه در هیچ جنگی و در هیچ جای دنیا بیمارستان‌‌ها، اقشار غیرنظامی و امثال آنها هدف حملات نظامی قرار نمی‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهدای آذربایجان غربی یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های علمای دینی و روحانیت را اهتمام برای روشنگری، بصیرت‌افزایی و گسترش آگاهی و در یک کلام جهاد تبیین دانست و گفت: از تریبون‌ و منبرهایی که در اختیار داریم باید برای این مهم حداکثر استفاده را کنیم.

حجت‌الاسلام امامی لازمه اتحاد جهاد اسلام را آگاهی‌بخشی دانست و گفت: امروز باید تلاش کنیم ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی برای ملت‌های اقصی نقاط دنیا روشن شود و اوج مظلومیت ملت فلسطین نیز آشکار گردد، چراکه تنها در این صورت ملت‌های مسلمان علیه دشمن یکپارچه می‌شوند.

انتهای پیام
captcha