بی‌شرافتی جزء لاینفک رژیم غاصب صهیونیست است
کد خبر: 4176159
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
مدیرکل ارشاد قم:

بی‌شرافتی جزء لاینفک رژیم غاصب صهیونیست است

امیرعلی عموزاده گفت: زد و خورد و نامردی و بی‌شرافتی جزء لاینفک رژیم غاصب صهیونیست است و اگر ذره‌ای از انسانیت در وجود ناپاک آنان بود این جنایت‌‎های بی‌شرمانه را انجام نمی‌داد.

امیرعلی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قمامیرعلی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، ضمن عرض تسلیت به ملت مظلوم فلسطین و محکومیت حمله وحشیانه رژیم منحوس اسرائیل به بیمارستان «المعمدانی» بیان کرد:  در ابتدا از پیشگاه خداوند متعال پوزش می‌طلبیم و اظهار ندامت و پشیمانی داریم برای اینکه این جنایت‌ها و خشونت‌های خانمان‌سوز را مشاهده می‌کنیم، اما نمی‌توانیم برای جلوگیری از وقوع آن اقدام درستی انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه ما مسلمانان در پیشگاه صاحب‌الزمان(عج) برای این ناتوانی در برابر ظلم و ستم آشکار رژیم منحوس صهیونیست اظهار ندامت و پشیمانی داریم، افزود: زد و خورد و نامردی و بی‌شرافتی جزء لاینفک رژیم غاصب صهیونیست است و اگر ذره‌ای از انسانیت در وجود ناپاک آنان بود این جنایت‌‎های بی‌شرمانه را انجام نمی‌داد.

عموزاده اظهار کرد: به هر میزان که رژیم غاصب صهیونیست به اقدامات خشونت‌بار و وحشیانه خود ادامه بدهند و دامن بزنند، مطمئن باشند که خشم و انزجار درونی و بیرونی ملت آزادی‌خواه دنیا بیشتر می‌شود و بدانند حتی اگر کاری از دستشان برنیاید این درد مشترک آنان را به‌صورت زنجیره‌ای به هم پیوند می‌زند و تا روز پیروزی ملت فلسطین و نابودی این رژیم کودک‌کش از پای نمی‌ایستند.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و هم‌نوایی مسلمانان جهان در مقابل جنایت‌های ددمنشانه آنان را به خاک ذلت می‌کشاند، ادامه داد: هر کس در این مسیر وظیفه‌ای دارد، اگر ما نمی‌توانیم در میدان نبرد کاری انجام بدهیم باید در دل خود، در شهرها و کشور خود انزجار و نفرت‌مان را به جهانیان نشان بدهیم.

عموزاده گفت: دانشجویان و نخبگان کشور و عالمان دینی باید جهاد تبیین در خصوص مظلومیت مردم فلسطین را به بهترین شکل برای دانش‌آموزان تبیین کنند تا به نسل‌های بعدی انتقال پیدا کند. این وظیفه جامعه نخبگانی نسبت به فرموده مقام معظم رهبری است که امیدواریم جامه عمل بپوشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم یادآور شد: ما به وعده‌های رهبر فرزانه انقلاب که وعده‌های نائب امام زمان(عج) حق است ایمان داریم و مطمئن هستیم که این رژیم رو به زوال است و به‌زودی نابود می‌شود.

انتهای پیام
captcha